Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Kan geen service-pack downloaden? *

Pagina: 1
Acties:

• djaah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:07
Hallo allemaal,

ik heb een tijd geleden het spel GTAIV aangeschaft en kreeg de fout RMN40. Na dit te googlen bleek dat ik SP1 van Vista nodig had. Toen wilde ik het gaan downloaden via de microsoft site en elke keer als ik bij deze pagina kom geeft hij een Fout bij het laden van de pagina en zegt hij dat Firefox geen verbinding kan maken met de server op download.microsoft.com.

Heb al geprobeerd de juiste via torrents te vinden maar ik heb Vista Service Pack 1 All Language x86 nodig en tot nu toe heb ik nog geen werkende torrent gevonden.

Iemand die me kan helpen? Het liefst natuurlijk door te zorgen dat ik wel op de downloadsite van microsoft kan want ik ben er vrij zeker van dat het aan mijn computer/poorten ligt, er is namelijk niets over te vinden op het internet.

Alvast bedankt!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:48
waarom nog sp1 downloaden als sp2 er al is :?

http://www.microsoft.com/...3a-4336-ade6-32e34a448608

A wise man's life is based around fuck you

• djaah
Ik vond SP1 voldoende, maar de link die je geeft is hetzelfde probleem, hij geeft een fout bij het laden van de site. Zodra ik op downloaden heb gedrukt komt er een nieuwe pagina, en dan komt de fout. Je kan die nieuwe pagina zien in mn OP.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
al in IE geprobeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door TrekDude101 op 26-07-2009 22:26 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als het in IE ook niet werkt: probeer eens deze URL te copy-pasten en te downloaden met Total Commander. Kan zijn dat een deel ervan een session ID is en hij daarom niet werkt, maar het is te proberen.
Als dat ook niet werkt, staat op de Thanks for downloading pagina ook een/de directe link. Misschien dat die dan werkt.

Verwijderd

Ik kan hem gewoon downloaden ... :s

Verwijderd

Waarom gebruik je niet gewoon windows update ?

Verwijderd

Omdat o.a. hier terug te lezen is, dat je om SP2 te installeren toch echt SP1 geïnstalleerd dient te hebben ;) :
Windows Vista Service Pack 1 (SP1) is vereist voor de installatie van SP2 in Windows Vista. Als u Windows Update of Automatische updates gebruikt in Windows Vista, kunt u SP2 pas installeren nadat u SP1 hebt geïnstalleerd.
Enne, zoals gezegd zou ik eerst even in IE proberen voordat je via allerlei vage torrents etc gaat...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 22:53 . Reden: Aanvulling ]

• djaah
Uiteraard al in IE geprobeerd, uit wanhoop ook in Safari maar hielp allemaal niet.
Mijn Windows Update doet het niet vanwege een onbekende fout Code 80072EFD en dus kan hij geen updates zoeken. Heb dit al vaker gegoogled maar nooit eruit gekomen hoe ik dit kon maken.
Ik hoef Windows Update ook niet per se, zolang ik maar kan downloaden van de MS site.
gwystyl schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:30:
Als het in IE ook niet werkt: probeer eens deze URL te copy-pasten en te downloaden met Total Commander. Kan zijn dat een deel ervan een session ID is en hij daarom niet werkt, maar het is te proberen.
Als dat ook niet werkt, staat op de Thanks for downloading pagina ook een/de directe link. Misschien dat die dan werkt.
Al deze links werken niet, ik kan op de een of andere manier NIETS downloaden uit het microsoft download centre. Bedankt voor de hulp, maar het heeft dus geen zin om me op andere download sites van microsft te wijzen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Gewoon de windows update die in vista ingebouwd zit gebruiken.
Werkt dat ook niet, dan is er wat mis met je installatie en moet je dus verder kijken dan een browserprobleem.

• djaah
In m'n vorige reply zei ik al dat de Windows Updater het niet doet vanwege een onbekende fout.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

De website werkt (hier doet hij het gewoon), je windows update is stuk.
Dan mag je leuk uren gaan kloten om de boel te gaan fixen.. Als ik jouw was zou ik al mijn data backuppen en een repair install doen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

djaah schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:44:
In m'n vorige reply zei ik al dat de Windows Updater het niet doet vanwege een onbekende fout.
Is het wel een legale Vista?

Als ik naar "Vista 80072EFD" krijg ik stapels met links en tips, heb je die allemaal al geprobeerd, inclusief You may encounter temporary connection-related errors when you use Windows Update or Microsoft Update to install updates? Vertel eens wat uitgebreider wat er op je PC staat, beveiligingssoftware, firewalls, hoe je met internet verbinding maakt, etc etc. Je geeft helemaal geen nuttige informatie.

En anders: ga even naar een kennis toe, en download het daar :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• djaah
Ja, ik heb een legale vista. Ik heb internet via draad, nooit problemen mee. Norton security.

• djaah
Bump.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat heb je intussen gedaan met de tips in gambieter in "Microsoft Download Centrum down?"? Alleen bumpen is zinloos, geef meer informatie en geef aan wat je intussen geprobeerd hebt.

En er staat ook nog de gemakkelijkste weg:
gambieter schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:50:
En anders: ga even naar een kennis toe, en download het daar :)
Verder: inactiveer of zelfs deinstalleer Norton Internet Security eens, zie of het daaraan ligt. Norton heeft een slechte reputatie als het gaat om blokkade acties. Ga experimenteren, leen eens een laptop van een vriend, etc etc.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 28-07-2009 16:17 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Norton security.

die al eens geprobeerd uit te schakelen ? norton wil wel eens iets te agressief blocken

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic staat niet helemaal goed; ik verplaats deze even met een titel-edit

Microsoft Download Centrum down? > [Vista] Kan geen service-pack downloaden? *
CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

djaah schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:44:
Probeer je firewall eens uit te zetten dan opnieuw Windows Update draaien.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1