Welke van de twee Samsung plasma's

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

• petethechop
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik ben op zoek naar een 50" plasma, en heb mijn keuze inmiddels toegespitst op 2 modellen van Samsung:

PS50B650
PS50A756

Ze beschikken beide over DLNA maar de A756 beschikt over 24p, terwijl de B650 een wat nieuwer model is (wat dat voor waarde mag hebben weet ik niet). Ik ga voornamelijk HD films afspelen vanaf de PC en media afspelen via DLNA. Kan iemand mij helpen in mijn laatste keuze? Het veschil in prijs is minimaal en mag achterwege gelaten worden.

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 10:18
Tja, qua specificaties maakt het niks uit zover ik kan zien op kieskeurig.nl, de PS50B650 is 100 euro goedkoper en heeft een wat ander design... die ik persoonlijk mooier vind. Beide toestellen bieden veel waar voor hun geld, een miskoop zul je met beide toestellen niet doen.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Ja dit zal je toch echt zelf moeten beslissen hoor!

Je bent al gekomen tot een keuze tussen maar 2 toestellen.

Ga na waar je de tv voor wilt gebruiken en test deze daarmee in de winkel. Neem mee die spullen en ga kijken hoe het eruit ziet.

Is de 24p wel echte ondersteuning en dus een weergave op 72/96/120 hz? Anders heb je er weinig aan.

Als je de pc in je huis naast de tv hebt staan, dan weet je zeker dat alles wordt afgespeeld en is dat dnla niet een zo heel belangrijk.
Mijn pc hangt ook aan mn tv, dus ik kan alles gewoon bekijken. Ik gebruik mn tv sowieso ook als monitor.

succes!

• petethechop
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Dank voor jullie meedenken! Ik denk dat het de PS50B650 gaat worden; idd iets goedkoper en hij ziet er ook net wat beter uit. :P

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, dit zijn inderdaad dingen die je zelf moet beslissen. Zet alles naast elkaar (lieft letterlijk), en kijk wat je het beste bevalt. Bij voorkeur probeer je de toestellen in de winkel te belijken. Als features niet zoveel schelen, kijk je naar prijs en design;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.