Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
Heb deze speler aangeschaft, maar loop tegen een vervelend item aan. Alle voorbeeld-albums had ik in de speler verwijderd, maar eenmaal een eigen album toegevoegd, zit ik weer opgescheept met met al die voorbeeld-albums.
Hoe verwijder ik die het snelst en krijg ik die ook niet meer terug?
En een uitgebreidere handleiding, is die er?
Heb alleen de quick start, verder niets. Instalatiepeogramma voor Creative Centrale staat trouwens nu op de speler zelf, cd-rom wordt niet meer bijgeleverd.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Snelste is formateren :) Hele apparaat. In principe staat alle info voor de speler zelf in een apart geheugen gedeelte.

Oh ja en met welk OS en hoe verwijder jij de albums?

[ Voor 19% gewijzigd door Touchdomex op 26-07-2009 20:44 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• jank
Dank voor je reaktie, ik draai met XP met SP2.

• jank
Nog wel een vraagje.
Heb onder Albums nu 7 verscheidene mappen staan. Maar is het nu ook mogelijk, om, al dan niet in verkenner, losse MP3 bestanden toe te voegen aan een van deze mappen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sorteert het ding je mp3's op folder of op ID3-tag?

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:25
Creative kennende niet op folder, maar op ID3 album, artiest etc.
Wat ikzelf dus altijd doe is dus gewoon de Albumnaam van alle nummers die ik in 1 'map' wil hebben veranderen. En dan gewoon op Album sorteren, en heb je eigenlijk dus mappen zoals je wilt :P

• jank
Dank voor de reakties.

Ik heb het volgende zojuist ontdekt.
Ik zet toe te voegen nummers in een lege map in verkenner.
Deze map sleep ik vervolgens naar de music map in de Zen.
Vervolgens start ik Creative Centrale op, daar vind ik de map met nieuwe bestanden onder ZEN -> Albums.
Vanuit deze map voeg ik de bestanden toe aan de map, waar ik ze in wil hebben.
En als de map leeg is, vind je hem ook niey meer yerug onder Alboms in de MP3 speler.
Wat omslachtig, maar het werkt!
Pagina: 1