Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opstart HP werkstation

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag is mijn laptop gecrasht (DV9000 HP). Volgens het forum videokaart fout, wil niet meer booten.

Heb mijn één van mijn SATA schijven eruitgenomen en aangesloten op een XW4300 HP werkstation.

Systeem heropgestart, pc start op, ik zie mijn laptopschijf, kan backuppen, geen enkel probleem.

Ik sluit terug af, koppel terug de schijf af, start opnieuw op, --> opstartscherm--> inloggen --> desktop verschijnt --> systeem hangt!

heb al zeker 15 keer opnieuw opgestart, alle usb apparaten afgekoppeld, SATA schijven verwijderd en terug één per één aangekoppeld, in veilige modus opgestart, herstelpunt lukt ook al niet (hangt al van bij de opstart).

Wat is de oorzaak? moet ik die Laptop HD terug aansluiten, grote help!

Tim

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gezien je nog wel gewoon in Windows komt lijkt me dit een softwareprobleem, schopje naar WOS dus.
Opslagmedia & I/O Controllers > Windows Clients

Verwijderd

Topicstarter
iemand een helpende hand

Verwijderd

Probeer te booten in safe mode? Dit kan vaak ook al helpen.

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, met wat F8 pogingen is het me gelukt, ik kan nu natuurlijk nog altijd niet gewoon opstarten. Welk soort herstel kan ik uitvoeren nu (systeemherstel helpt niet, volumes controleren is niet toegestaan blijkbaar)

heeft HP een speciale tool voor opstartproblemen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:18:
inderdaad, met wat F8 pogingen is het me gelukt, ik kan nu natuurlijk nog altijd niet gewoon opstarten. Welk soort herstel kan ik uitvoeren nu (systeemherstel helpt niet, volumes controleren is niet toegestaan blijkbaar)

heeft HP een speciale tool voor opstartproblemen?
Ik zou zeggen vraag het HP zelf http://welcome.hp.com/gms/nl/nl/sz6/contact_us.html

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

Duinkonijn

Huh?

Inloggen onder een andere gebruikersnaam?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Log files?
Bij hardware kijken of er iets fout is.

Start de videokaart driver, na het inloggen? Bij het inloggen heb je een default driver lopen, na het inloggen komt je videokaart driver, werkt dit of blijft hij hier hangen. Indien dit het probleem is, verwijder je videokaart driver en reboot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.