Toon posts:

Het installeren van mijn koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb recent geleden een Intel i7 920 gekocht, en ben vanmiddag begonnen met het installeren hiervan. De installatie ging perfect, alleen ik heb nog nooit alleen een pc in elkaar gezet. Nu viel het mij op dat er onder de meegeleverde processorkoeler 3 streepjes zitten van een nogal poreuze stof. Ik neem aan dit de koelpasta betreft.

Nu is mijn vraag, moet ik deze pasta eerst uitsmeren zoals dat gebeurt met zijn vloeibare variant? (deze is vast) Dit is namelijk nogal moeilijk als ik dit zou proberen. Of moet ik de koeler gewoon bovenop de processor installeren en hopen dat alles gelijk smelt? 8)7

Bij voorbaat dank,

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 23:03
Volgens mij moet dat gewoon in de installatiehandleiding staan die je bij je processor kreeg.
Niet uitsmeren, gewoon eropzetten. Of nog beter; alles verwijderen en goede koelpasta gebruiken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat zijn idd thermal pads. Gewoon direct monteren; het duurt een dag of 3 voordat het spul ingewerkt is.

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Dat spul, verspreid zich door de warmte en druk vanzelf over het hele oppervlak, dus gewoon installeren.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

En toch kan ik me niet voorstellen dat dit niet gewoon in de handleiding staat :) Erg simpel zelf uit te zoeken dus :) Vandaar dat dit op slot gaat :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.