Toon posts:

Laptop kopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben van plan een laptop te gaan kopen o.a. voor mijn studie.
Nu is mijn oog gevallen op de volgende 2 laptops

Laptop 1: HP Pavilion dv5 1150ed (link)

&

Laptop 2: HP Pavilion dv5 1220ed (link)

De prijs van laptop 1 = 699.-
De prijs van laptop 2 = 599.-

De laptops zijn zo ongeveer hetzelfde, het verschil zit hem in de videokaart/processor.
Wat het verschil is tussen de processor/videokaart is mij niet helemaal duidelijk misschien dat hier iemand een toelichting op kan geven?

Als jullie zouden kunnen kiezen uit de bovenstaande laptop's welke zouden jullie nemen?

Bijvoorbaat dank voor de moeite,
Student~

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:29
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.