Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Playstation 3 / PC - Combo

Pagina: 1
Acties:

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hallo allen,

Aankomende week ben ik van plan om een Playstation 3 aan te schaffen in combinatie met een Samsung LedTV.
Mijn eerste vraag is of het mogelijk is om Blu-ray-DVDs (films) en andere filmbestanden van PC naar PS3 te transferen zodat je ze daarna op de PS3 kunt afspelen.

Zal hier een router tussen moeten komen of kunnen PS3 en PC ook direct gelinkd worden?
Mogelijk antwoord:
@r!k
lijkt mij dat als je een cross cable gebruikt je gewoon de pc rechtstreeks op de ps3 kunt aansluiten.
Mijn tweede vraag gaat over mijn Logitech Z-5400.
Mogelijke aansluitingen:
- Optical 1
- Optical 2
- Coax
- 6 Ch Direct

Hebben PS3, PC en TV alle drie een verschillende kabel nodig? Of heeft de PS3 geen kabel nodig?

Ik hoop dat een van jullie het antwoord op deze vraag weet,
alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Narayan

[ Voor 9% gewijzigd door Dionisos op 25-07-2009 23:01 ]

I don't have a clue..

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

lijkt mij dat als je een cross cable gebruikt je gewoon de pc rechtstreeks op de ps3 kunt aansluiten.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Deze gebruik ik. Als je je films in 1 map zet is het helemaal makkelijk, dan klik je gewoon die ene map aan en dan ben je klaar. :)

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bedankt voor de link Hetnet! Daar staat een hoop in die thread.
KB-013 zou je mij nog kunnen vertellen of ik dan ook tegelijk andere zaken kan doen op mijn PC?

Zo kunnen namelijk meerdere mensen verschillende dingen doen :P

Tnx!

I don't have a clue..

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

@r!k schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 22:58:
Waar je in dat geval nog wel mee zit is hoe je de PS3 aansluit op het internet. Ik betwijfel of je tegelijkertijd gebruik kunt maken van de wireless als van de ethernet verbinding, dus internet zou je dan ook via de pc moeten regelen.

Een bedrade verbinding is voor het streamen overigens wel aan te raden boven draadloos.
Dionisos schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:03:
Bedankt voor de link Hetnet! Daar staat een hoop in die thread.
KB-013 zou je mij nog kunnen vertellen of ik dan ook tegelijk andere zaken kan doen op mijn PC?
Dit zal heel erg afhankelijk zijn van de gebruikte pc. Deze zal voor het streamen in bepaalde mate belast worden. Als deze dan ook nog 's gebruikt wordt voor andere dingen kan dit natuurlijk problemen geven voor het streamen.

[ Voor 40% gewijzigd door PromoX op 27-07-2009 00:29 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1