Luisprekers 12" voor inbouw box

Pagina: 1
Acties:

• BCS88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01-2025
Goedenavond,

ik ben op zoek naar 2* 12" speakers voor mijn Boxen. Origineel zaten in deze boxen 80watt rms speakers. Er zitten nu deze speakers in: link naar conrad speakers . Maar deze speakers klinken nogal brak, vooral op lage tonen, ze spelen alles onder de 80Hz heel slecht of niet af..., terwijl de originele speakers beter klonken. De boxen zijn niet zelf gemaakt, maar door JVC, ze zijn al oud en er zit een Bass reflex systeem in. De originele tweeters zitten er nog in. Er zit ook een blokje in die het geluid verdeeld over de tweeter en 3-weg speaker.

Ik wil ze gebruiken op deze versterker:
Pioneer SA-610 280watt, ik heb even opgezocht naar meer specificaties en ze hebben als het goed is 60watt output per kanaal (als ik het goed zeg, heb er niet zo veel verstand van).

Ik gebruik totaal vier speakers, de andere twee zijn oud, maar erg goed, ze produceren mooi geluid en ik wil dat combineren met twee nieuwe. Ze zijn ongeveer 300watt en lucht dicht, met plastic/schuim afgesloten tweeter) .

Ik gebruik de Pioneer versterker als eindversterker trouwens (misschien niet heel verstandig, maar het werkt tot nu toe goed), ik heb een Etek AD1233 (dacht ik, onder het stof) mengpaneel (dj mixer) als voorversterking.

Mijn budget bedraagt ongeveer €300,-, mag ook minder natuurlijk.

Locatie van mijn speakers zijn in een redelijk grote slaapkamer, waar ik films kijk, muziek luister en eigelijk al m'n overige Media heb staan.

Ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven, zo niet hoor ik dat graag. Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg,
Bcs

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Fix even je conrad linkje, en maak even foto's. Dan wordt eea een stuk duidelijker :Y

Wise enough to play the fool