Ik wil een Airport Express gaan halen mede vanwege de mogelijkheid om audio te streamen en verder om zo een draadloos netwerk aan te leggen. Nu wil ik in dit netwerk een hard disk opnemen via de Airport Express. Ik weet dat de Airport Express een USB poort heeft voor met name een printer. Ik ben echter in de handleiding tegen gekomen dat je er ook een hard disk aan kunt pluggen alleen bij mijn weten heeft de Airport Express dit nooit ondersteund, kan dit met de nieuwe N nu wel en heeft dit tot en met de G nooit gekund? Het wordt namelijk verder ook helemaal niet aangestipt in de handleiding en ook niet op de site van Apple.
Een andere vraag is, mocht de hard disk worden ondersteund, kun je er dan ook een USB-hub aan hangen om zo een printer en een hard disk in het netwerk op te nemen zoals dat bij de Extreme ook het geval is?
Zelf heb ik een MacBook die alleen G ondersteunt en wil ik geen grof geld uitgeven aan een Extreme en een Express om een hard disk en streaming audio in het netwerk op te nemen.
Resume:
Kan de nieuwe Airport Express een hard disk opnemen in zijn netwerk?
Kan de nieuwe Airport Express via een USB-hub meerdere apparaten opnemen in zijn netwerk?
Benieuwd of jullie dit weten of eventueel kunnen testen met jullie eigen Airport Express.
Een andere vraag is, mocht de hard disk worden ondersteund, kun je er dan ook een USB-hub aan hangen om zo een printer en een hard disk in het netwerk op te nemen zoals dat bij de Extreme ook het geval is?
Zelf heb ik een MacBook die alleen G ondersteunt en wil ik geen grof geld uitgeven aan een Extreme en een Express om een hard disk en streaming audio in het netwerk op te nemen.
Resume:
Kan de nieuwe Airport Express een hard disk opnemen in zijn netwerk?
Kan de nieuwe Airport Express via een USB-hub meerdere apparaten opnemen in zijn netwerk?
Benieuwd of jullie dit weten of eventueel kunnen testen met jullie eigen Airport Express.