Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist een nieuwe simkaart in mijn toestel gestoken, en om de een of andere reden zijn alle contacten die er in stonden verwijderd... en alleen de standaard voicemail en klantenservice contact van de nieuwe simkaart staan er nu in......

Heb helaas geen backup gemaakt van de oude contacten... ook niet op een andere sim.. iemand enig idee hoe ik die contacten terug kan krijgen??

of is het gewoon pech gehad? :(

Verwijderd

Contacten worden bij smartphones vaak op de telefoon zelf opgeslagen ik zou daar eens kijken.(oude/vorige telefoon)

In jouw geval oude simkaart erin en nummers naar telefoon kopieren daarna de nieuwe simkaart erin.

P.s. de meeste simkaarten (behalve de versies met apart geheugen erop bijv 1 gig) hebben alleen maar ruimte voor 1 naam en 1 nummer per item dus geen email adressen of extra nummers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
andere simkaart + telefoon is gestolen... dus die heb ik helaas niet meer :S

had op een oudere toestel alle contacten nog staan.. dus was van plan om ze van de telefoon naar de nieuwe simkaart over te zetten.. maar na het plaatsen van de nieuwe simkaart zijn ze allemaal verdwenen :@

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 13:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

als ze wel op de sim staan,dan moet je ze waarschijnlijk importeren op de winmo telefoon in de contactlijst.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
heb niks meer op de simkaart staan..........

Verwijderd

andere simkaart + telefoon is gestolen... dus die heb ik helaas niet meer
Das balen dan heb je denk ik wel pech gehad. :'(

Misschien dat je je contacten kan vragen of ze je allemaal een sms willen sturen zodat je de nummers makkelijk kan over nemen.
Anders zal je het oude (papieren ;) ) adressenboek erbij moeten pakken en de nummers er handmatig in zetten.

Verwijderd

Topicstarter
het zijn alleen de contacten die verdwenen zijn.. alle gebelde nrs en gemiste oproepen staan er nog in.. maar nu alleen met nr in plaats van naam... bestaat er geen software of een andere manier om dit te herstellen??

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 16:56
als je al eerder contacten gesynct hebt kan je ze terug krijgen.
maar dat zal je anders wel getest hebben denk.
erik

Verwijderd

Tenzij jij een backup van je contacten hebt is er geen software die je kan helpen.

Ik zelf gebruik virtual mobile voor een online backup.
Het is nu nog gratis later willen ze er ooit geld voor gaan vragen.
Je kan ook de agenda functie van je e-mail programma, of de backup tool die bij de telefoon zit gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 19:43 ]

Pagina: 1