Deurvergrendeling via AB hapert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:11
Heb ik weer, sta bij mn vriendin voor de deur (en blokkeer daar nu ook de autos...) en mn auto wil niet meer open met de afstandbediening in de sleutel.

Opzich geen probleem, dan gebruik je gewoon de sleutel, dat werkt ook wel... deuren gaan van het slot af...
Maar nu komt het leuke, er zit een aftermarket alarm van cobra op mn auto, welke dan dus niet uitschakelt en ik ben bang dat als ik de deur opentrek dat ding begint te loeien.

En opzich boeit me dat niet als dat alarm ff loeit en daarna weer uitgaat, maar ben bang dat hij dat blijft loeien...

Zoek dus ff een handige oplossing, batterij in sleutel is al vervangen, die is oke. Rest van reservesleutels ligt niet bepaald in de buurt en ik kan ook niet weg met de overige autos hier om ze te halen.

Iemand die misschien een handige tip heeft? Of kan zeggen of dat alarm afgaat als deuren opengaan.
Gaat hier om een 2001 Yaris. Rest van papieren van alarm heb ik ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
gewoon openen en starten?
als die blijft loeien, ff accupool er af.

meestal gaat het alarm wel uit als je start.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
dit alarm niet iig :p

is echt geregeld via de centrale vergrendeling, heb al enkele keren gehad dat het alarm ging loeien net nadat ik wegreed omdat het alarm en weer op stond omdat ik bv deuren 2x opendeed...

Ik weet ook niet of dat systeem nog een startonderbreker ingebouwd heeft zitten... wat me opzich allemaal weinig boeit, zit alleen niet te wachten op een auto die dadeijk uren voor de deur staat te loeien.
Weet ook niet hoelang een alarm, mocht ie eigen accu hebben, door kan blijven gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
tot de accu leeg is :+

gewoon proberen.
desnoods de speaker volproppen :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
auw mn oren... niw... alarm ging af en na minuutje ong weer uit... weet nu type alarm, ff kijken of ik wat kan vinden en evt trek ik ff accupool los, kan ik auto weer in zn vrij zetten en aan de kant rollen, kijken wat ik dan kan doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:32
Is er niet iets in de buurt wat je ab blokkeert? Heb ik ook wel eens gehad met mijn auto.
100 meter verder werkte hij wel gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:42:
auw mn oren... niw... alarm ging af en na minuutje ong weer uit... weet nu type alarm, ff kijken of ik wat kan vinden en evt trek ik ff accupool los, kan ik auto weer in zn vrij zetten en aan de kant rollen, kijken wat ik dan kan doen :p
Je praat in meervoud, er is dus nog een andere auto die je mee kan nemen en waarmee je de sleutel op kan halen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Master__R schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:45:
Is er niet iets in de buurt wat je ab blokkeert? Heb ik ook wel eens gehad met mijn auto.
100 meter verder werkte hij wel gewoon weer.
Dat zou kunnen, las dat net op ander forum ook, maar enige wat in de buurt van mn auto staat is een lantaarnpaal... en heb mn auto hier vaker neergezet, zonder zelfde probleem.

En er staan hier meer autos, alleen worden die geblokkeerd door mijn auto dus kan er niet bij...

alarm is iig niet simpel uit te schakelen door accu los te trekken, eigen noodstroomoplossing... en is voorzien van startonderbreking.

Ik zal eens op zoek gaan naar het oplossen van het niet kunnen openen van deuren op afstand bij een yaris, wie weet is mn accu gewoon dood ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Toch lantaarnpaal geweest oid, auto stukje naar voren gekregen en nu reageert hij weer wel op afstandbediening, gelukkig voor de buren :p

Voortaan rekening mee houden dat ik die auto niet meer daar wegzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185039

Of een andere auto niet net teveel in je buurt stond welke een beetje straling zat te geven waarop je AB niet werkte?
Kan ook goed nog...

Of idd een lantaarnpaal met kuren :P
Pagina: 1