Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vertrek binnenkort voor ong. 5 maanden naar het buitenland (wel binnen EU),
en ik vroeg mij af of ik dan nederlandse tv zou kunnen ontvangen?

Ik heb wel internet, ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat om via internet zenders als sbs6 e.d. te bekijken? ik ben dit namelijk nog niet eerder tegengekomen.
Of is digitale TV evt. een optie?

bedankt,

Verwijderd

Schotel :?

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
Hier in Duitsland is schotel de enige oplossing om Nederlandse tv te ontvangen. (als dit niet zo is, let me know!).
Alle digitale tv aanbiedingen hebben wel Turkse, Russische, etc etc zenders, maar niks uit Nederland.
edit: en owja, livestreams uit Nederland kun je ook niet altijd kijken, omdat je niet in Nederland zit :S

[ Voor 19% gewijzigd door macciez op 26-07-2009 10:36 ]

Do what you love, do it often

• pluisje2004
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-01 22:54
Met Orb kun je het signaal van een tv-tuner in je pc streamen.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:20

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik hierbij dan geen schotel nodig, alleen een kaart en een sattelietontvanger?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:18

Umbrah

The Incredible MapMan

De satellietontvanger heeft een antenne nodig, en in het geval van een satelliet signaal is die meestal in de vorm van een schotel.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

www.slingbox.com

Mocht je digitale tv hebben van UPC, kun je 1 speciaal via UPC aanschaffen die standaard goed werkt met de mediabox.

[ Voor 78% gewijzigd door Falcon op 31-07-2009 14:02 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Topicstarter
Falcon schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:01:
www.slingbox.com

Mocht je digitale tv hebben van UPC, kun je 1 speciaal via UPC aanschaffen die standaard goed werkt met de mediabox.
Ik heb die site van Slingbox wat doorgekeken, alleen ik werk daar waarschijnlijk met een gprs/umts ontvanger die in mijn laptop geplugd is.
Is het mogelijk bij dat apparaat om dan een ethernet kabel naar die slingbox te leggen, om via diezelfde kabel weer een signaal terug te krijgen om tv op m'n laptop te kijken?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:20
Zo werkt de slingbox niet. Slingbox leg je thuis aan je televisiekabel, en je kijkt via de SlingPlayer applicatie op je PC. Ben net terug uit Zweden en werkte prima! Werkt overigens ook gewoon met Ziggo/CaiWay/weetikhet voor provider.
Pagina: 1