Ik heb een wat vreemd probleem. Sinds 1,5 dag herkent mn pc mn brander niet meer. Althans, wanneer er geen schijf, of een lege schijf in zit. Wanneer ik er een dvd in stop, word hij direct herkent en kan hem ook afspelen. Maar wanneer er dus een lege schijf of niets in zit, krijg ik bij verscheidene programma's de melding: no devices found.
Heb al van alles geprobeerd, diverse programma's laten scannen op virussen en spyware, wel wat infecties gevonden, maar na herstel geen verbetering. Voor de zekerheid ook een andere SATA aansluiting geprobeerd, maar ook geen verschil. Al lijkt me dit wel logisch, aangezien hij dus wel dvds afspeelt.
Er draait windowx xp pro op de machine.
Ik ben echt ten einde raad, ben zelf niet een complete leek, maar ik heb alles geprobeerd wat ik zelf kon bedenken en gevonden heb na een hoop googlen.
DVD Decrypter geeft de volgende melding (als ik een volle dvd erin stop, en vervolgens een lege, dan ziet DVD Decrypter heel eventjes het apparaat, vervolgens deze melding)
CreateFile Failed!
Device '\\.\Cdrom0'
Reason: Het maximum aantal geheimen dat op een systeem mag worden opgeslagen is overschreden.
Hele rare melding, maargoed
Als er iemand die een tip voor me heeft hoor ik dat graag!
Alvast bedankt,
Groetjes Bob
Heb al van alles geprobeerd, diverse programma's laten scannen op virussen en spyware, wel wat infecties gevonden, maar na herstel geen verbetering. Voor de zekerheid ook een andere SATA aansluiting geprobeerd, maar ook geen verschil. Al lijkt me dit wel logisch, aangezien hij dus wel dvds afspeelt.
Er draait windowx xp pro op de machine.
Ik ben echt ten einde raad, ben zelf niet een complete leek, maar ik heb alles geprobeerd wat ik zelf kon bedenken en gevonden heb na een hoop googlen.
DVD Decrypter geeft de volgende melding (als ik een volle dvd erin stop, en vervolgens een lege, dan ziet DVD Decrypter heel eventjes het apparaat, vervolgens deze melding)
CreateFile Failed!
Device '\\.\Cdrom0'
Reason: Het maximum aantal geheimen dat op een systeem mag worden opgeslagen is overschreden.
Hele rare melding, maargoed
Als er iemand die een tip voor me heeft hoor ik dat graag!
Alvast bedankt,
Groetjes Bob