Heren,
Gister dacht ik laat ik GRID is installeren dus ja allemaal geinstalleerd spel start op kan een profiel maken maar dan krijg je zo'n load scherm waar je aantal gewonnen racen enz. voorbij komen. Bij mij load de game hier niet verder terwijl je gewonnen racen etc wel steeds door wisselt en muziek loopt ook door. Ik zie overigens wel in taakbeheer dat het geheugen gebruik gewoon stil staat op bijna 400mb dit schommelt niet zoals het normaal zou moeten doen. het spel freezed dus niet anders zou die gewonnen racen en muziek niet doorlopen.
Iemand enig idee hoe ik dit verder kan laten loaden?
Ik heb geprobeert:
reinstall van windows, mocht niet baten.
als admin uitvoeren, helpt ook niet
uitvoeren als windows XP 32 bit
mijn systeem,
Intel core i7 920 @ 3,7 GHz
EVGA GTX295
6GB a-data RAM
Intel DX58SO
Samsung spinpoint F1
Gister dacht ik laat ik GRID is installeren dus ja allemaal geinstalleerd spel start op kan een profiel maken maar dan krijg je zo'n load scherm waar je aantal gewonnen racen enz. voorbij komen. Bij mij load de game hier niet verder terwijl je gewonnen racen etc wel steeds door wisselt en muziek loopt ook door. Ik zie overigens wel in taakbeheer dat het geheugen gebruik gewoon stil staat op bijna 400mb dit schommelt niet zoals het normaal zou moeten doen. het spel freezed dus niet anders zou die gewonnen racen en muziek niet doorlopen.
Iemand enig idee hoe ik dit verder kan laten loaden?
Ik heb geprobeert:
reinstall van windows, mocht niet baten.
als admin uitvoeren, helpt ook niet
uitvoeren als windows XP 32 bit
mijn systeem,
Intel core i7 920 @ 3,7 GHz
EVGA GTX295
6GB a-data RAM
Intel DX58SO
Samsung spinpoint F1
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!