Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Topicstarter
Heren,

Gister dacht ik laat ik GRID is installeren dus ja allemaal geinstalleerd spel start op kan een profiel maken maar dan krijg je zo'n load scherm waar je aantal gewonnen racen enz. voorbij komen. Bij mij load de game hier niet verder terwijl je gewonnen racen etc wel steeds door wisselt en muziek loopt ook door. Ik zie overigens wel in taakbeheer dat het geheugen gebruik gewoon stil staat op bijna 400mb dit schommelt niet zoals het normaal zou moeten doen. het spel freezed dus niet anders zou die gewonnen racen en muziek niet doorlopen.

Iemand enig idee hoe ik dit verder kan laten loaden?

Ik heb geprobeert:

reinstall van windows, mocht niet baten.
als admin uitvoeren, helpt ook niet
uitvoeren als windows XP 32 bit

mijn systeem,

Intel core i7 920 @ 3,7 GHz
EVGA GTX295
6GB a-data RAM
Intel DX58SO
Samsung spinpoint F1

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Ook al de nieuwste patches geïnstalleerd? Welke grafische driver gebruik je? Hoe draait het spel als je je overclocks uitschakelt?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Topicstarter
Ja alle nieuwe patches heb ik ook, dit is mijn grafische driver 190.38 gewoon up2date dus. Zonder overclocks niet geprobeerd zal ik naar kijken. maar ik vind het zo vreemd dat hij gewoon niet verder load. Ben overigens nog niet 1x in een race kunnen komen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Ik heb precies hetzelfde probleem....

Tijd lang geen games gespeeld op de pc en nu met Windows 7 (build 7260) dacht ik even wat te gamen.
Na van de week verschillende spellen geprobeerd te hebben die niet eens opstarten nu GRID...
Eindelijk iets dat wel wilde starten maar nu blijft ie inderdaad hangen nadat ik een profiel gecrëerd heb.

Grid geeft dan allemaal van die mooie statistieken in van die flitsende schermen maar die blijven maar komen en zelf na tien minuten stond ie nog te laden |:(

Alle compatibiliteits istellingen van windows al geprobeerd maar geen soelaas :X

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-06 16:10
Een beetje een schot in het donker, maar misschien helpt het dan om de profile folder eens te verwijderen en het opnieuw te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon

Dutchneon

Was al een nieuwe installatie van Grid, maar ok nog even verwijderd uit documents, en nu weer een nieuw profiel aangemaakt in Grid maar situatie helaas ongewijzigd..... "loading please wait" -scherm ongewijzigd ;(

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-06 16:10
Ik heb even rondgegoogled, en ik vond een interessante link:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=297954

Het schijnt te (kunnen) liggen aan de core i7's icm hyperthreading...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Topicstarter
dan ga ik even proberen hypertreading uit te zetten jullie horen zo van mij :)

ik heb HT uitgezet en inderdaad het werkt nu wel.

bedankt! :)

edit:

http://community.codemast...php?p=4921209&postcount=8

dit is ook een oplossing verander dan het aantal cores in 8 en kan je HT aan laten staan ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Xenomorphh op 25-07-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon

Dutchneon

SUPER jongens, heb mutli threading op mijn gigabyte'je ook even uitgezet en zag ook dat ie maar 21 graden draaide dus meteen de klok maar even naar 3,4 gegooid :D

Problemen opgelost en meteen weer even lekker GRID gespeeld.... altijd weer ff wennen die zwalk- besturing van Codemaster maar het is wel een spel met een leuk consept! Thanks Dr Evil voor de goede TIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314832

Hallo jongens heb Grid geinstaleed.. Deed het, ik verander me beeld instellingen, start hem op en blijft op het begin loading zeggen.. save games verwijderd, doet het nog steeds niet.. Opnieuw geinstaleerd en nu blijf hij weer bij loading staan!!
Word gek.. Wat kan ik nu nog proberen???

Als iemand het weet erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-06 11:21
prelude36a schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 15:23:
SUPER jongens, heb mutli threading op mijn gigabyte'je ook even uitgezet en zag ook dat ie maar 21 graden draaide
Logisch in idle...

Desondanks denk ik dat de temps stressed ook nog wel acceptabel zijn ;) i7's clocken wel goed over.
Pagina: 1