Toon posts:

MyCows & maand maart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals een aantal van jullie al hebben gemerkt heb ik een foutje:z gemaakt in MyCows 1.2.x }:O. Log-files uit de maand maart geven een fout doordat ik zocht op mrt i.p.v. mar. Dit heb ik dan ook maar in een nieuwe versie gefixed. Als er nog meer problemen met 1.2.5 zijn zou ik dit graag horen omdat ik dit dan gelijk kan verwerken in een volgende versie (2.0).

Voor diegene die absoluut geen idee heeft waar ik het over heb, ik heb een tijd geleden een proggie geschreven dat netzoals GrazeStats}:O en CowControl}:O wat info uit je logfiles (client en dus niet perproxy) haalt.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Gaf MyCows nou ook niet problemen met nieuwe clients? Of kwam dat door de bug :+
Ik dacht dat het was door het verschil van Work Units en Stats units maar dat weet ik niet meer zeker. Ik weet niet of de volgende (goeie ;) ) client van D.net dat weer heeft.
Ikzelf gebruik het niet meer omdat het niet echt nodig is hier. Het is wel een leuk progje voor wat grotere netwerken om alles in de gaten te houden :)

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 11:58
aha
Dat was het dus.
Ik snapte er al niets van en was al bang dat alle koeien op mn werk ermee gekapt waren. |:(

Niet dus :D:D:D:D:D:D

Verwijderd

Topicstarter
Als er een nieuwe client komt die de logs een ander format geeft moet ik het proggie weer aanpassen. Voor zover ik zelf heb getest zou het moeten werken met versies tot en met 466. De laatste clients (465 en 466) heb ik echter niet met remote buffers getest omdat ik nu thuis ook een pproxy heb draaien.

By the way, ik heb zelf ook maar een paar }:O, dus ook niet echt een groot netwerk;(.