Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Heeft iemand toevallig een zipje met de drivers voor XP van de ToUCam 720k ergens liggen?
Ik probeer nu al een aantal dagen het te installeren en het is me niet echt gelukt:
- Philips heeft geen drivers op de website (alleen een webupdater die stuk is),
- de installcd van de 750k is niet goed genoeg,
- ik heb wel andere drivers gevonden hier maar daar moet ik allemaal .dll, .ocx, .set en andere bestanden voor hebben die m'n pc niet heeft....

en dus wil de driver niet installeren...

is er iemand die mij uit de brand kan helpen?

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier al eens gezien? Werken die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een 740k en die heb ik geflashed naar SP900NC omdat ik ´m in Visa wilde gebruiken, Ik heb 'm voorheen wel eens met Logitech drivers aan de praat gekregen, ik geloof QuickCam Pro 3000 maar weet ´t niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
@Admiralfreebee: natuurlijk. dat is dat webupdate-onding.

@pinobot: heb je een handleiding hoe dat flashen gedaan kan worden?

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag u feliciteren met het feit dat ik daar nog originele drivers van heb!

Helaasch ben ik nu op vakantie, dus u zult even wachten moeten totdat ik weer toegang heb tot mijn hoofd PC.

Dit zal waarschijnlijk woensdag of donderdag zijn dus u kunt mij dan een mailtje sturen :) .

Edit: http://www.pcpbenelux.philips.com/getpage.php?docref=9999 als tussentijds cadeautje voor u, de webupdate moet je hebben (8> .

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
Mardwick: bedankt voor het aanbod :) Ik heb al een mailtje gestuurd.
de webupdater heb ik (tnt) niet veel aan gehad, ik had het echter al gedownload.

maar als iemand anders de driver mij nu al kan sturen ben ik natuurlijk nog blijer :)

[ Voor 23% gewijzigd door sariel op 24-07-2009 22:07 ]

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sariel schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:05:
Mardwick: bedankt voor het aanbod :) Ik heb al een mailtje gestuurd.
de webupdater heb ik (tnt) niet veel aan gehad, ik had het echter al gedownload.

maar als iemand anders de driver mij nu al kan sturen ben ik natuurlijk nog blijer :)
Ik zag het inderdaad :) .

Er staat mij iets bij dat de webupdater niet werkt omdat die Windows 2000 verwacht. Wat ik mij nog wel kan herinneren dat ik de webupdater moest draaien onder compatibiliteitsmode met Windows 2000.

Er komt zometeen een reply op jouw mailtje ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here you go!
http://got.v3host.nl/files/Philips_ToUcam.zip

Ik heb het nog even uitgetest, maar in ieder geval onder mijn Windows XP had ik geen driver nodig (zit al bij Windows in).

Dit is niet meer het geval met Windows Vista en Windows 7. Daarvoor zou je dus die driver hierboven kunnen gebruiken. Desondanks, mocht de camera toch niet herkend worden door Windows XP zonder drivers is dit misschien een uitkomst ook voor anderen.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 19:33 ]

Pagina: 1