Ik heb pasgeleden geprobeerd Linux Mandrake te installeren, maar als ik boot van CD en hij de boel is aan het initialiseren zegt hij iets van "CD mount failure, couldn't create ramdisk. This shouldn't happen and I am rebooting now"
Nu heb ik ff gesearcht op GoT en toen vond ik dat het vaker voorkomt omdat het ISO bestand dat je download niet helemaal goed afgedownload is. Een md5 check zou uitkomst moeten bieden.
Toen heb ik m'n ISO gechecked, en het bleek niet te kloppen. Toen de ISO maar opnieuw gedownd en opnieuw gechecked. Toen klopte de checksum wel, maar ik krijg nog steeds die foutmelding!
Iemand anders nog die weet hoe dit komt? Ik weet het echt niet meer...

[UPDATE]
Toch nog maar ff de echte foutmelding opgezocht:
Mount failed: Invalid Argument. Error mounting ramdisk. This shouldn't happen, and I'm rebooting your system now.
[/UPDATE]
Nu heb ik ff gesearcht op GoT en toen vond ik dat het vaker voorkomt omdat het ISO bestand dat je download niet helemaal goed afgedownload is. Een md5 check zou uitkomst moeten bieden.
Toen heb ik m'n ISO gechecked, en het bleek niet te kloppen. Toen de ISO maar opnieuw gedownd en opnieuw gechecked. Toen klopte de checksum wel, maar ik krijg nog steeds die foutmelding!
Iemand anders nog die weet hoe dit komt? Ik weet het echt niet meer...
[UPDATE]
Toch nog maar ff de echte foutmelding opgezocht:
Mount failed: Invalid Argument. Error mounting ramdisk. This shouldn't happen, and I'm rebooting your system now.
[/UPDATE]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn