Nummerbehoud en opzeggen abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:08
Hallo,

Ik heb nu jaar contract van kpn en die duurt nog 4 maanden.
Hoe zit het als ik deze wil opzeggen en me nummer wil meenemen naar vodafone?

Kan ik kpn opbellen en stop zetten en volgende dag vodafone abonnement afsluiten?

Of is er nog iets van opzeg termijn en nummer overdracht tijd?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat kan en zal Vodafone je graag uitleggen. Heb je daar al nagevraagd, ze hebben een klantenservice en allerlei winkels :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je gaat naar de winkel en zegt dat je wil overstappen, dat kan volgens mij 3 maanden voor het einde van de het contract. Je kan je nummer behouden maar het duurt een tijdje voordat die is omgezet. Daar doen ze over het algemeen niet zo moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defeater schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:24:
Je gaat naar de winkel en zegt dat je wil overstappen, dat kan volgens mij 3 maanden voor het einde van de het contract. Je kan je nummer behouden maar het duurt een tijdje voordat die is omgezet. Daar doen ze over het algemeen niet zo moeilijk over.
Klopt.

Toevallig gisteren nog het een en andere nagevraagd over mijn T-mobile abonnement. (die op 23 aug. afloopt)

3 maanden voor tijd kan je je abonnement verlengen / overstappen etc....
Het nummerbehoud op een andere mobile provider kan ingaan vanaf het moment dat het abonnement daadwerkelijk afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
gambieter schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:24:
Dat kan en zal Vodafone je graag uitleggen. Heb je daar al nagevraagd, ze hebben een klantenservice en allerlei winkels :)
^

Met hem. Dit is dus een klantenservice vraag die je het best even bij hun kunt neerleggen.

Dit topic is gesloten.