Dell laptop toets afgebroken

Pagina: 1
Acties:

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10-2025
Hallo.

Ik heb gisterenavond het misfortuin gehad dat ik bijna m'n laptop liet vallen, en met een vlugge beweging hield ik hem tegen maar daar mee heb ik wel een toets afgeslagen.

Het plastiek dat de toets vasthoud is gebroken en dus zit ik nu zonder Z key op mn laptop.

Wat kan ik doen?

Valt dit onder mijn garantie?
Als ik een "nieuw" toetsenbord koop op ebay, vervalt mijn garantie dan?

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

keejoz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:59:
Hallo.

Ik heb gisterenavond het misfortuin gehad dat ik bijna m'n laptop liet vallen, en met een vlugge beweging hield ik hem tegen maar daar mee heb ik wel een toets afgeslagen.

Het plastiek dat de toets vasthoud is gebroken en dus zit ik nu zonder Z key op mn laptop.

Wat kan ik doen?

Valt dit onder mijn garantie?
Als ik een "nieuw" toetsenbord koop op ebay, vervalt mijn garantie dan?
tenzij je omnium garantie hebt denk ik van niet.
Als je zelf het toetsenbord vervangt vervalt uiteraard de garantie tenzij je het bij een officieel dell repair center laat doen.

volgens mij kan je het best contact opnemen met dell support en het daar eens vragen, *knip* Aan fraude doen we niet :(

[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 24-07-2009 15:40 ]

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Ik zou inderdaad even contact opnemen. Niet elke fabrikant doet moeilijk over dat soort kleine dingen. Van Asus weet ik dat ze gewoon toetsen per post versturen wanneer 1 gebroken is. Ik zou dus eerst even bellen. Wie weet is het makkelijk te vervangen en vertrouwen ze je wel.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Je mag zelf je toetsenbord vervangen. Je garantie vervalt NIET!
Op mijn vorige laptop (een delletje) kreeg ik de verkeerde toetsenbord mee. Vervolgens gebeld met de klantenservice. Ze zouden me een nieuwe toesturen, maar ik zou het zelf moeten inzetten. Wanneer dit niet lukt komt er een monteur langs. Maar ze verzekerde me dat het niet moeilijk is.

Uiteindelijk ook zelf gedaan. Was nauwelijks 10 minuutjes werk. Je moet wel uitkijken bij het uit elkaar halen, want daar kan het een en ander fout gaan. Er is veel geklik en je breekt snel een pootje af.

• Huneker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:04
Inderdaad eerst even bellen met Dell, met een beetje geluk sturen je ze inderdaad een nieuwe toets. Anders zijn er op Ebay ook losse toetsen te koop voor diverse modellen.

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10-2025
Aight zal dan morgen eens bellen :)

Als dat tenminste open is op een zaterdagnamiddag ;)

Bedankt iedereen.
Pagina: 1