Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Zit er geen delay-compensatie op je reciever? zou even in het boekje kijken als ik jou was, want vaak kan dit gewoon. Vaak van 0 naar 100ms. Succes
Er zit idd een delayer in maar dat vertraagt het alleen maar nog meer
. Ik heb 't probleem maar dan andersom.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Bij mij helpt het dan om mijn TV over te schakelen naar AV kanaal, enige nadeel is dan dat ik niet meer kan zappen, maar het geluid loopt dan wel weer sync.
Misschien bedoeld kaos- onbewust of dat niet per ongeluk in staat gesteld op >0 msec.3dmaster schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:14:
Er zit idd een delayer in maar dat vertraagt het alleen maar nog meer. Ik heb 't probleem maar dan andersom.
Logischerwijs moet die dan naar 0 msec.
Alles kan stuk.
Staat op 0, maar het is het probleem andersom, receiver loopt achter, of tv voor, hoe je 't bekijkt
. Alleen Direct Stereo loopt sync. Maar ik denk dat het mission impossible is om het te fixen, een omgekeerde delayer is er niet, en in de TV zit ook geen delay functie
Verwijderd
Als jij goeie boxen hebt dan heb je geen DTS effecten of wat dan ook nodig.
Direct 5.1 is goed toch? Zonder bijeffect van je versterker.
Direct 5.1 is goed toch? Zonder bijeffect van je versterker.
Weet je zeker dat het geluid achter loopt? Dit is werkelijk de allereerste keer dat ik dit tegen kom!
Het beeld dat achter loopt op het geluid vanwege beeldverwerking hoor je wèl heel vaak natuurlijk.
Het beeld dat achter loopt op het geluid vanwege beeldverwerking hoor je wèl heel vaak natuurlijk.
Maar hij heeft het dus ook andersom aangesloten..
Alles komt op zijn tv binnen en daarna pas naar de versterker.
Als je dus geen optie hebt om het beeld te vertragen dan zou ik je opstelling om gooien en alles via je versterker laten lopen en daarop dat het geluid te vertragen
Alles komt op zijn tv binnen en daarna pas naar de versterker.
Als je dus geen optie hebt om het beeld te vertragen dan zou ik je opstelling om gooien en alles via je versterker laten lopen en daarop dat het geluid te vertragen
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Pagina: 1