Toon posts:

Iomega Portable Hard Drive 320GB voor €55,-

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een portable Hard Drive en nu kwam ik een aanbieding tegen op:
http://www.vergelijk.nl/super_dagdeal/

De Iomega Portable Hard Drive 320GB van € 69,95 voor € 55,00

Is dit wat? of hebben jullie beter tips?

Gr. Merle

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:13

RnB

Nou prima toch, mooie prijs voor de GB'tjes. Verder ziet ie er wel chique uit, ik zou zeggen, grijp je kans! :)

Naar mijn ervaring zit er tegenwoordig niet echt veel verschil meer tussen de verschillende externe schijven, USB2.0 is de bottleneck, aangezien alle hd's hogere snelheden kunnen halen dan USB aankan.

[ Voor 47% gewijzigd door RnB op 24-07-2009 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand misschien ervaring met deze Hard Drive? Als er weinig verschil tussen zit en dit is een mooie aanbieding moet ik het gewoon doen dus?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 13:06 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 00:27

Big Womly

Live forever, or die trying

M'n vader gebruikt al enkele jaren een 2.5" iOmega Externe HDD voor z'n backups. Schijfje doet het perfect, zelfs als het enkel via USB gevoed wordt.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
Ok, klinkt goed! Doen dus? Of weet iemand nog een beter alternatief?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gebruik de http://tweakers.net/pricewatch en kijk zelf of het een goede aanbieding is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Das een goede: ga ik meteen doen. Bedankt!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eigenlijk valt er niet veel over te zeggen, aangezien het niet duidelijk is welke harddisk erin zit. Iomega maakt zelf geen harddisks, en wat ze erin stoppen kan verschillen.
Als je zekerheid wilt, koop dan zelf een 2,5" harddisk en een behuizinkje, dat schroef je zelf heel makkelijk in elkaar. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, losse behuizinkjes vind je al voor < €10

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Exirion

Gadgetfetisjist

u_nix_we_all schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:30:
Iomega maakt zelf geen harddisks, en wat ze erin stoppen kan verschillen.
Sterker nog, ze maken helemaal niks zelf van zo'n ding. Ze kloppen aan bij 1 van de paar honderd Chinese toko's die dit soort kastjes en interfaces maken, laten er een schijfje in zetten, hun naam erop drukken en klaar.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

gambieter schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:12:
[...]

gebruik de http://tweakers.net/pricewatch en kijk zelf of het een goede aanbieding is.
Dat is inderdaad een prima punt om te beginnen.
Welke hdd je moet kopen is iets dat je zelf kunt beslissen op basis van specs, prijs en reviews.

Dit topic gaat op slot omdat we verwachten dat je je eigen hardware uitzoekt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.