Eergisteren is mijn telefoon overgezet van UPC naar ONE. Als ik van buiten bel hoor ik de telefoon overgaan, maar in huis doet de telefoon niets en als ik opneem krijg ik ook geen kiestoon. Monteur is net geweest met een losse analoge telefoon, hij prikt 'm erin en die doet het meteen. Monteur geeft hand en verdwijnt, mijn telefoon werkt nog steeds niet.
Dan maar Googlen... lees op het forum van Alice Glasvezel dat inderdaad sommige DECT-telefoons daar ook niet werken, maar vindt geen oplossing. Op de Alice-site wordt er in de FAQ wel melding van gemaakt, maar moet je voor de oplossing de Alice helpdesk bellen. Ik bellen. Ben je geen Alice-klant, dan kunnen ze je niet helpen.Pffff.
Ik heb een Siemens Gigaset A160 met 3 handsets.
Wie kan mij helpen?
Dan maar Googlen... lees op het forum van Alice Glasvezel dat inderdaad sommige DECT-telefoons daar ook niet werken, maar vindt geen oplossing. Op de Alice-site wordt er in de FAQ wel melding van gemaakt, maar moet je voor de oplossing de Alice helpdesk bellen. Ik bellen. Ben je geen Alice-klant, dan kunnen ze je niet helpen.Pffff.
Ik heb een Siemens Gigaset A160 met 3 handsets.
Wie kan mij helpen?