Ik heb een vraag over de optimale aansluiting van onze bedrijfsapparatuur. In een nieuw pand wat nu gebouwd komen beamers, smartboards en LCD-tv's te hangen. Onze medewerkers hebben laptops met VGA (heeft iedereen behalve de Apple's) en of DisplayPort of HDMI of Mini DisplayPort (Apple).
Om kosten te besparen willen we niet drie kabels trekken vanaf de beamer, LCD-TV of smartboard naar het aansluitpunt in de tafel.
Ik zat zelf te denken aan:
1) alleen HDMI -> vraag zijn er verloopjes van VGA (uit laptop) naar HDMI? Voor displayport en minidisplayport zijn er verloopjes volgens mij naar HDMI
of als bovenstaande niet kan:
1) HDMI (om HDMI, DisplayPort en Mini DisplayPort vanaf de laptop aan te sluiten)
2) VGA om alle oude laptops en gasten te voorzien
Daarnaast sowieso een losse audio kabel omdat de meeste DisplayPort implementaties geen audio meesturen (iig de Apple Macbooks niet)
Wat is wijsheid?
Om kosten te besparen willen we niet drie kabels trekken vanaf de beamer, LCD-TV of smartboard naar het aansluitpunt in de tafel.
Ik zat zelf te denken aan:
1) alleen HDMI -> vraag zijn er verloopjes van VGA (uit laptop) naar HDMI? Voor displayport en minidisplayport zijn er verloopjes volgens mij naar HDMI
of als bovenstaande niet kan:
1) HDMI (om HDMI, DisplayPort en Mini DisplayPort vanaf de laptop aan te sluiten)
2) VGA om alle oude laptops en gasten te voorzien
Daarnaast sowieso een losse audio kabel omdat de meeste DisplayPort implementaties geen audio meesturen (iig de Apple Macbooks niet)
Wat is wijsheid?