Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Adwords] Instant Google, klinkt te mooi om waar te zijn.

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

• Dragonknight1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09-2015
Beste Tweakers,

Ik zit nu op mijn stage in Zuid-Afrika :*) en heb het bedrijf een beetje geholpen met SEO en Adwords. Om ze een zichtbaar op het internet te krijgen.
Nu kreeg ik alleen laatst een telefoontje van een bedrijf dat Newapproachmarketing heet. Ze boden mij het volgende product aan http://www.newapproachmar...instant_google/index.html
De man aan de telefoon klonk erg overtuigend ik vraag mij alleen af, of dit niet te mooi is om waar te zijn?
Hebben andere mensen hier ervaring mee? Wat de man vertelde is dat ik met 5 Keyword phrases voor pakweg 1300 ZAR( +-130 Euro) op nummer 1 in de sponsored links van google kom te staan 8)7 . Ik vind dit toch vrij frapant aangezien de branche waarin ik zit ( Safari's en Game Lodges) er gigantisch veel concurrentie is. Vooral ook op google.
Graag zou ik wat advies hierover willen want ik ben bang dat ik straks geld over de balk ga smijten in de crisis. |:(

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 21:50
Dragonknight1 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:59:
Beste Tweakers,

Ik zit nu op mijn stage in Zuid-Afrika :*) en heb het bedrijf een beetje geholpen met SEO en Adwords. Om ze een zichtbaar op het internet te krijgen.
Nu kreeg ik alleen laatst een telefoontje van een bedrijf dat Newapproachmarketing heet. Ze boden mij het volgende product aan http://www.newapproachmar...instant_google/index.html
De man aan de telefoon klonk erg overtuigend ik vraag mij alleen af, of dit niet te mooi is om waar te zijn?
Hebben andere mensen hier ervaring mee? Wat de man vertelde is dat ik met 5 Keyword phrases voor pakweg 1300 ZAR( +-130 Euro) op nummer 1 in de sponsored links van google kom te staan 8)7 . Ik vind dit toch vrij frapant aangezien de branche waarin ik zit ( Safari's en Game Lodges) er gigantisch veel concurrentie is. Vooral ook op google.
Graag zou ik wat advies hierover willen want ik ben bang dat ik straks geld over de balk ga smijten in de crisis. |:(
Google maar eens op dat bedrijf, het eerste wat ik krijg is: Scammed by newapproachmarketing. De site ziet er ook niet echt betrouwbaar uit. Het klinkt allemaal te mooi.

• Dragonknight1
Bedankt Ik heb zelf verder onderzoek gedaan en ben uiteindelijk op een google discussion group gekomen.
http://groups.google.com/...30f0cde3/9aeb65da14e48f64 En nog een andere site http://forums.ukwebmaster...-urgent-possible-con.html
Ik zal ze vriendelijk afwijzen vind het wel een stelletje flinke oplichters. Ik vond het al te mooi om waar te zijn. Maargoed dat ik nogal wantrouwend ben af en toe.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Als je iets langer nadenkt kun je je ook wel bedenken dat dit scams zijn toch?? Bedenk je maar eens wat er gebeurt in de volgende situatie: 5 bedrijven, allen actief in dezelfde branche willen hun website hoog laten scoren in de Search Engines... Allen stappen naar dit bedrijf...

blub

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dragonknight1 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:59:
Dat je uberhaupt hier meer dan een milliseconde aandacht aan besteed.... :N . Kom op, met een heel klein beetje logisch nadenken (en eventueel een Google'tje) weet je toch dat niemand dit waar kan maken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dragonknight1
Ja jullie hebben gelijk, maar mijn baas kwam naar mijn toe of ik er even naar kon kijken want het leek fantastisch. Om eerlijk te zijn was het een goede verkoper aan de tel maarja als je over alles aan het liegen bent. Ik ben nog aardig nieuw in SEO en Adwords ben er 2 maanden geleden mee begonnen. Als ik er nu bij nadenk best dom ja :p Ik had al meteen wantrouwen toen ik die belachelijke website van ze zag. Maar ik dacht Zuid-Afrika is toch niet bepaald ver met internet.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Lijkt me duidelijk, de volgende keer graag wat meer eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.