Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 08:21

nielsvv

100% Afol

Topicstarter
Hoi,

Wil me binnenkort een abbonement nemen bij Proximus, internet anytime. Dit wil ik gebruiken op mijn smartphone om mails te controleren en af en toe eens een site te raadplegen mischien ook eens youtube.
Maar mijn vraag luid nu hoeveel mb/maand neem ik het beste 200mb of 500mb? Heb hier echt geen flauw idee over.

Alvast bedankt

Niels

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Als je regelmatig websites bezoekt, dan moet je 200MB nemen, maar als je het regelmatiger doet, dan zou ik 500MB nemen.

Oftewel: dat is een keuze die je zelf moet maken. Wij weten natuurlijk niet hoeveel data je gebruikt, maar ik schat dat je aan 200MB genoeg hebt als je alleen af en toe Youtube-filmpjes kijkt. (max 1 per dag)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 08:21

nielsvv

100% Afol

Topicstarter
Heb de bundel van 200mb genomen. Maar als ik nu geen 3g bereik heb, dan schakelt mijn htc automatisch over op 2g of gprs. Ik vermoed dat dit verbruik gewoon van mijn 200mb gehaald word? Want bij proximus zelf konden ze dit niet bevestigen!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Uiteraard, alleen gaat het minder snel, want de snelheid is een stuk langzamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

netblade

Sunrise

Nu heeft Proximus geloof ik ook nog EDGE draaien naast UMTS dus het wordt niet zo'n zware stap als hier in Nederland. Waar je met geluk 6KB/s met GPRS binnen kunt halen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think