Ik heb momenteel een vreemd probleem met mijn carputer... Ik ben het niet eerder tegengekomen, maar ik krijg het nu niet meer voor elkaar om AVI bestanden te draaien.
Huide hardware:
- VIA EPIA M 9000 met EPIA C3 933MHz
- CLE266 chipset met integrated video Unichrome Pro 64MB shared geheugen
- 1GB DDR
- 30GB 2.5inch Harddisk
Huidige software:
Windows XP met SP3 (ook geprobeerd met SP2)
Windows Media Player 11 (ook met 9/10 geprobeerd)
Meest recente EPIA drivers
Combined Community Codec Pack (meest recent)
Mijn probleem
Wanneer ik met WMP of MPclassic een AVI bestand wil openen crasht de speler. Bij de foutmelding staat nog dat het mis gaat met het bestand libavcodec.dll, iets waar ik helaas niet verder mee kom, ook niet met Google.
Ik heb vrij veel geprobeerd, andere drivers, andere SP's, andere AVI's. Onder SP3 had ik ook een probleem met de voorbeeld weergave van AVI's (explorer.exe crash). Dit heb ik echter op kunnen lossen en staat zover ik weet los van bovenstaand probleem.
Wie o wie heeft een idee of misschien zelfs de oplossing?
Huide hardware:
- VIA EPIA M 9000 met EPIA C3 933MHz
- CLE266 chipset met integrated video Unichrome Pro 64MB shared geheugen
- 1GB DDR
- 30GB 2.5inch Harddisk
Huidige software:
Windows XP met SP3 (ook geprobeerd met SP2)
Windows Media Player 11 (ook met 9/10 geprobeerd)
Meest recente EPIA drivers
Combined Community Codec Pack (meest recent)
Mijn probleem
Wanneer ik met WMP of MPclassic een AVI bestand wil openen crasht de speler. Bij de foutmelding staat nog dat het mis gaat met het bestand libavcodec.dll, iets waar ik helaas niet verder mee kom, ook niet met Google.
Ik heb vrij veel geprobeerd, andere drivers, andere SP's, andere AVI's. Onder SP3 had ik ook een probleem met de voorbeeld weergave van AVI's (explorer.exe crash). Dit heb ik echter op kunnen lossen en staat zover ik weet los van bovenstaand probleem.
Wie o wie heeft een idee of misschien zelfs de oplossing?
Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060