Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Geen slaapstand op laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn laptop win xp pro NL geinstalleerd.

Nu heb ik echter geen slaapstand als optie beschikbaar.Ik begrijp dit niet. Op alle pc's die ik beheer met Xp en ook mijn eigen is dit gewoon onder start/afsluiten beschikbaar. Maar hier niet. Alleen:
- Uitschakelen
- Opnieuw opstarten

De optie 'standby' is ook grijs.( Normaal kun je met CTRL alsnog Slaapstand oproepen)
Onder energiebeheer zoek ik de optie 'Slaapstand' om evt te activeren, maar die is er niet.

Hoe kan dit en hoe los ik het op?

(Hiervoor was Vista geinstalleerd en daar werkte slaapstand/standby prima. Alleen andere zaken weer niet, vandaar weer XP :))

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 22:44 ]

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Vga driver probleem ?

And this !! Is to go even further beyond!!!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dan heb je waarschijnlijk nog niet de drivers van videochip (en/of mobo-chipset) (correct) geinstalleerd/werkend.
Check het eens via Apparaatbeheer.

• virtualpimp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 21:19
Wellicht is een powersaving setting in je BIOS niet helemaal juist geconfigureerd. In een nieuwsgroeppost van een MS MVP kwam ik deze link tegen met meer informatie: http://www.rickrogers.org/standby.htm

MCSE, MCPS, MCSA, MCSAM, MCNPS, MCITP, MCTS

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 20:22
Probeer anders standby tool eens. En experimenteer eens met de sleep state en devices.Werkt bij mij. Zie hier:
http://slicksolutions.eu/

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
heb je alle servicepacks geinstalleerd? volgens mij is dit pas mogelijk vanaf een bepaald servicepack

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle reacties.
Het installeren van de drivers van de Cd was de oplossing!
Pagina: 1