Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

werkt in monitor ingebouwde webcam ook in standby mode

Pagina: 1
Acties:

• fishtank
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
ik zit te kijken naar een ASUS MK241H monitor met ingebouwde webcam en microfoon. Deze werken via de ingebouwde USB hub. Wat ik me afvraag is of ze ook nog werken als de monitor in standby schiet (bv als beeldschemr door PC wordt uitgeschakeld als gevolg van inactiviteit)?

ik krijg op internet niets gevonden ook en ook ASUS reageer niet op mijn vraag. iemand een idee of ervaring?

FT

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:40
Pas het onderwerp/ de topic naam even aan :X

Beiden werken pas als je het activeert binnen je OS.
Begrijp nu ik je post voor de 2de keer lees, je vraag beter.

Op zich wel een interessante vraag, ik vermoed dat die ook op standbye gaan.
Aan de andere kant, het zijn 2 aparte stukken hardware, in dezelfde behuizing, en de monitor wordt via de VGA/DVI kabel aangestuurd om in slaapstand te gaan. Gezien de overige hardware via USB wordt aangestuurd, verwacht ik eigenlijk dat deze blijven werken.

Vindt je het evengoed een "eng" idee, dan zet je je monitor toch gewoon uit.
Of je test het even met een andere pc en/of vriend/kennis.

Wil je wel zo vriendelijk zijn om je bevindingen ook hier te posten opdat anderen ook wat aan de info kunnen hebben.

[ Voor 63% gewijzigd door Yippie op 23-07-2009 22:23 ]

• fishtank
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
ik verwacht hetzelfde, maar voor ik een hoop geld ga uitgeven zou ik het graag bevestigd zien met ervaringen.

mijn pc staat eigenlijk altijd en en ik wil de cam ook als beveiligingscam gebruiken alleen als het scherm dan uitgaat moet niet de camera er ook mee stoppen...

hopenlijk reageert ASUS nog.

Apple monitoren hebben ook (vaak) een ingebouwde CAM. wellicht heeft iemand uit die hoek er ervaring mee.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:40
Geen pc of iets dergelijks in de buurt om mee te testen ?

Bij een Dell Studio 1555 laptop met ingebouwde webcam werkt het niet. wel !
Getest met MSN messenger 2009, en kon de webcam bekijken, terwijl de monitor in slaapstand/uit stond.

[ Voor 30% gewijzigd door Yippie op 24-07-2009 23:43 ]