Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft office Word vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraag, ik wil een plaatje toevoegen in word of publisher. Omdat ik dit plaatje een beetje wil laten overlopen, wil ik het met een mist wolk om het plaatje heen laten overlopen. Maar ik krijg dit niet voor elkaar in Word. Ik heb hier een voorbeeld van wat ik bedoel:

klik

Of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt,

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 21:52 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tip voor een volgende keer: Officesuites en -software. Daar hoort MS-Word ook bij :) . Denk er ook aan om de versie aan te geven, want Word 2000 is heel anders dan 2007.

Die wolk, dat gaat niet met Word, dat zul je in een programma als Paintshop Pro of Photoshop moeten doen. Word is een tekstverwerker.

Wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 23-07-2009 21:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:56:
Tip voor een volgende keer: Officesuites en -software. Daar hoort MS-Word ook bij :) . Denk er ook aan om de versie aan te geven, want Word 2000 is heel anders dan 2007.

Die wolk, dat gaat niet met Word, dat zul je in een programma als Paintshop Pro of Photoshop moeten doen. Word is een tekstverwerker.

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Nou, ik heb zitten zoeken naar een gradient iets of zo, maar dat kon ik dus niet vinden. Nu ben ik even in photoshop aan het kijken, maar daar ben ik helemaal n00b in. maar in ieder geval bedankt voor de tip!

Verwijderd

Topicstarter
Damn, is echt lastig om een plaatje te maken wat mooi overloopt met de achtergrond. Iemand die een tip heeft om een plaatje mooi te laten overlopen met de achtergrond hoor ik dat graag!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
gaat dit om office 2007? zo ja daar kun je bij picture tools hem vrij makkelijk over laten lopen in elke kleur die je maar wilt bij de optie picture border.

Verwijderd

Topicstarter
Craven87 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:16:
gaat dit om office 2007? zo ja daar kun je bij picture tools hem vrij makkelijk over laten lopen in elke kleur die je maar wilt bij de optie picture border.
Ja, dat is best lastig, aangezien ik een plaatje als achtergrond heb. dit plaatje om precies te zijn:
http://www.psdgraphics.co...tract-pink-background.jpg

Ik heb een foto van mij en me vriendin en wil dat eigenlijk een beetje mooi laten overlopen in deze achtergrond. Overigens ben ik nu in photoshop aan het kijken aangezien het blijjkbaar met word niet te doen is wat ik wil. Maar met photoshop kom ik er ook niet uit....

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
krijg wel iets voor elkaar in word. plaatjes op elkaar plaatsen en op het bovenste plaatje bij de opties die ik hierboven noemde voor soft edge rectangle kiezen.

Mijn vriendin (grafisch vormgever) riep iets van randen selecteren van bovenste plaatje en opacity aanpassen. Maar tis beetje moeilijk uitleggen voor haar omdat ze dyslectisch is en geen namen van opties onthoud :P. En heb geen photoshop bij de hand hiero.
Pagina: 1