Probleempje, ik ben momenteel in het bezit van slechts 1 4870 vapor-x 2GB met daarop 1 dvi uitgang. Nu wil ik graag een tweede scherm aansluiten en wil het liefst weer dezelfde videokaart ernaast en dan de crossfire opstelling gebruiken. Ik heb dan immers 2 dvi uitgangen, 1 op elke kaart. Weet iemand of dit zo gaat werken (twee schermen, 1 in elke kaart en dan toch ook met de crossfire brug)??
Waarom een tweede kaart? Je huidige kaart kan waarschijnlijk gewoon met een verloopje van HDMI->DVI werken.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Niet aan gedacht, maar dat kan ik idd ook nog proberen. Geestig overigens, heb bijna dezelfde opstelling, afgezien van videokaart. Helaas moet ik even wachten met dat experiment, zit momenteel op zee en ben pas over 3 weken thuis. Dan kan ik weer centen uitgeven en dacht daarom ook aan een tweede kaart...
Dual screen kun je ook gewoon doen met één enkele kaart en HDMI verkrijg je op de bovengenoemde wijze zeer makkelijk 
Je topicstart is op deze manier wel heel erg kort en daardoor ook wat onduidelijk. Waarom wil je precies 2 kaarten om een CrossFire opstelling te maken, kom je grafisch kracht tekort?
Ook ontbreekt elke verder informatie over je systeem.
Maar bovenal mis ik ook de eigen inzet om je vraag te beantwoorden. Het is prima op te zoeken of een enkele kaart of een CrossFire opstelling meerdere schermen ondersteunt.
Ga voortaan aub eerst zelf eens op zoek naar het antwoord op je vraag in plaats van direct een topic er over te openen. En als je wel zelf gezocht hebt, maar het is onduidelijk gebleven, vermeld dat dan aub en het liefst ook nog waar je naar gezocht hebt.
Volgende keer beter, kijk ook nog eens Het algemeen beleid door. Daar staat dit ook beknopt in vermeld.
Je topicstart is op deze manier wel heel erg kort en daardoor ook wat onduidelijk. Waarom wil je precies 2 kaarten om een CrossFire opstelling te maken, kom je grafisch kracht tekort?
Ook ontbreekt elke verder informatie over je systeem.
Maar bovenal mis ik ook de eigen inzet om je vraag te beantwoorden. Het is prima op te zoeken of een enkele kaart of een CrossFire opstelling meerdere schermen ondersteunt.
Ga voortaan aub eerst zelf eens op zoek naar het antwoord op je vraag in plaats van direct een topic er over te openen. En als je wel zelf gezocht hebt, maar het is onduidelijk gebleven, vermeld dat dan aub en het liefst ook nog waar je naar gezocht hebt.
Volgende keer beter, kijk ook nog eens Het algemeen beleid door. Daar staat dit ook beknopt in vermeld.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()