Toon posts:

Paar kleine vraaggjes LG W2261VP

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Heb mezelf sinds vandaag deze nieuwe monitor aangeschaft, ze gingen trouwens echt als warme broodjes over de toonbank zeg bij 4launch, 2 klanten voor me gingen ook al met deze monitor er vandoor :P. Zegt dus al genoeg over deze monitor! Ze waren niet aan te slepen volgens de verkoper...

Nu mijn vraagjes..

1. Ik heb vooral bij witte achtergronden verticale zwarte wazige strepen over me scherm lopen (vooral goed te zien bij msn messenger op je scherm). Wat kan ik hier aan doen? Of de monitor niet helemaal goed? Heb wel een oud computertje met een geforce 2 videokaart maar ik game dan ook niet.
PS: auto adjustment helpt hier niet tegen.

2. Neem aan dat door mijn oude videokaart de resolutie niet hoger kan dan 1600x900 pixels?

Bedankt voor het antwoorden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bedankt voor het antwoorden.
Helaas kunnen wij met deze topicstart niet antwoorden.

Sowieso is het de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt om je probleem op te lossen voor je hier een vraag stelt, en dat als je er niet uitkomt je volledig en duidelijk meldt wat de situatie is (relevante specs, zoals native resolutie van dat scherm, wat voor "oude videokaart" je dan exact hebt (Gf2GTS? Gf2MX?) en hoe je het aansluit (VGA? DVI? iets anders?)), wat je zelf allemaal opgezocht hebt en vond (links!) en wat je zelf allemaal geprobeerd hebt (en dan verwachten we meer dan alleen "auto adjustment").

Het zou gewoon kunnen dat je eerste probleem veroorzaakt wordt door het niet draaien op native reso, maar of dat zo is kunnen we zonder die info niet zeggen dus. Verder is dit te zien aan de prijs een ultra low-end monitor, dus hoge verwachtingen mag je sowieso niet hebben.

Hoe dan ook, je mag een stuk meer eigen moeite doen voor je hier een topic opent - of als je dat wel degelijk gedaan hebt mag je voortaan ook de moeite nemen te melden wat dan exact.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.