Toon posts:

Weet iemand raad??????/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pentium III 600@600. Hierbij zit 128mb sdram en een Nvidia TNT2 PRO.
Ik wil gaan naar een penrium 1000@1066 dual
Met 512 mb sdram. Een een ati radeon 64ddr.
Is er dan een merkbaar! verschil tussen de snelheid van deze twee systemen? Zo ja waar uit zich dat dan in? Want mijn ouders hebben een pentum III 1000@1000 met 128mb sdram en een merkloos? geforsce 2 GTS. En ik merk geen verschil als ik van de ene computer naar de andere ga. Zoals met installeren, duurt even lang, ongeveer dan.
Wie heeft hier verstand van?
Want als er geen merkbaar verschil is heeft het geen zin om nog een pc in mekaar te zetten, van 7000 o meer.

Alvast vriendelijk bedankt.

hell raiser

Verwijderd

Je merkt het wel duidelijk in spellen.
Op je desktop niet echt.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
Zolang je niet meer geheugen gebruikt zal er weinig verschil merkbaar zijn... Kijk maar eens wat er gebeurt als je jou geheugen bij je ouders in gooit...:7

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Verschil merk je alleen in performance vretende apps en 3Dgamez. Internetten en Word gaan echt niet sneller ofzo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 07:06
Ik wil je niet afzeiken of zo hoor ... Maar waarom zou je een dual systeempje willen hebben als je in principe nog niet eens weet of je er iets van zal merken ?

Misschien leuk om te melden op feestjes ?

:7

Wat draai je voor applicaties/spellen ? En wat voor een OS zou je willen gaan gebruiken ?

-

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dan windows 2000 of wisthler, als deze dual processing ondersteunt, gaan draaien. Het gaat het meest om de spellen, die ik wil gaan draaien. Deze zijn bijvoorbeeld Deus EX en de nieuwste spellen met alle nieuwe gadgets en truuks. Probeer F1 world grand prix (van Eidos, net zoals Deus EX die ook ontzettend langzaam reageert.)maar eens te draaien, het lijkt soms wel of hij blijft hangen.

Nou bijft natuurlijk de vraag over of mijn pentium III 600 al goed genoeg is voor de spellen van het komende jaar. Het probleem is meestal dat ik ze zonder hoeken wil zien draaien in de resolutie 1280x1024. En als ik een nieuwe 19 of 21 inch monitor ga kopen in de resolutie 1200x1600.

Nou heb ik vaandaag een truck gekregen om de fps in quake te meten, en hij kwam dus niet boven de 30 fps uit in de resolutie 1280x1024 32bit. En bij mij ouders had hij 90 fps.

Dus blijft mijn vraag over wat doet hij met een dual cpu systeem. En kun je trouwens onder windows 2000 goed sppellen draaien?

Verwijderd

ik denk dat die gts voor een groot deel voor die leuke fps zorgt...

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ja spellen draaien hier onwijs goed onder 2000 :)

Alle proemn in n drek

Pagina: 1