Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00
Beste,

Graag wil ik de mensen hier waarschuwen voor de slechte kwaliteit van HTC.
Inmiddels heb ik al ervaring met diverse HTC toestellen en de constatering gedaan dat het te wensen overlaat.

BIjvoorbeeld:

S710: Toetsen gaan gewoon los / lak laat los
Touch HD : scherm is gevoellig voor warmte

Kortom denk er goed overna voordat je overweegt een HTC te nemen!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bedankt, ik neem wel weer een Nokia.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:33
Om dit in een review te vermelden is ook voldoende lijkt mij.
Om hiervoor nou een topic te openen.... :/

[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 23-07-2009 18:11 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooi, des te meer HTC's voor mij :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:34

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik heb nergens last van, en met mij wel meer, maar het internet werkt nou eenmaal zo dat alleen de mensen met problemen zeuren.

Je problemen klinken als garantie problemen, en wil dat niet, denk ik dat dit forum niet de juiste plek is, en dat je eerder naar de shopsurvey zou moeten gaan.

Persoonlijk: Ik raad door HTC gebouwde telefoons aan aan iedereen, en het leuke is: er zijn méér telefoons door HTC gebouwd dan je zo zou denken!

• W0153R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 14:18
Wat is dit nou weer voor een onzin? Ik had een paar jaar een HTC P3300 die ik minstens 20x heb laten stuiteren zonder dat er iets kapot ging, verf liet uiteindelijk wel los maar dat is logisch, is gebeurd bij elke telefoon die ik heb gehad.
Met mijn huidige Sony Ericsson X1, die ook gemaakt wordt door HTC, heb ik ook geen enkel probleem gehad tot nu toe terwijl hij wel al een paar keer is gevallen,waarvan 1x heel hard, ik ging met mn fiets onderuit terwijl ik 'm in m'n hand had en de telefoon was het eerste wat de grond raakte..

• ds75
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zijn die problemen van de SE xperia doorgeslagen naar der eigen modelen?
Zo lijkt het wel...

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 13:44
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met mijn HTC Touch Diamond en ik heb deze al 1,5 jaar.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ok noted. En nu we deze brainfart ook weer tot ons hebben genomen gaan we weer allemaal verder met ons online-leven. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.