Mobiel internet in Duitsland voor slechts een maand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wie heeft er ervaring met mobiel internet (via laptop of via HTC Touch Pro als modem gebruiken voor laptop) in Deutschland voor slechts max een maand? Het meeste wat ik kan vinden zijn abbo's voor een jaar of meer. Volgens mij moet je dan ook nog wonen in Duitsland, maar dat heb ik niet gecheckt.

Interessant is de dongle van Vodafone, leverbaar vanaf .. juli. Nu dus :-) Volgens mij geen abbo kosten, wel per 'tik betalen'. Echter, ik heb linux op mijn laptop en iets gaan installeren onder linux zonder toegang tot GoT is heel erg riskant ...
http://shop.vodafone.de/S...sb-stick-paket-k3565.html
- edit: deze stick onder linux

[ Voor 5% gewijzigd door Eusebius op 23-07-2009 17:14 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prepaid simmetje kopen? Ga is alle Duitse providers bij langs en kijk wat ze aanbieden!

Zo doe ik het nu, deze post is zelfs gepost met dank aan prepaid mobiel internet van 3 UK ( /me is daar nu op vakantie :+)

Vaak kan je een soort van add-on kopen voor je prepaid, dan krijg je bijv. een maand fair use unlimited internet (zoals Vodafone internet blox in NL) :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er staan in TP een aantal topics over internet in het buitenland. Wellicht niet helemaal toegespitst op Duitsland, maar wellicht kun je er nog wat informatie vinden die relevant is :)