Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]notify wanneer een TS/user gereageerd heeft

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:05
Je kent het wel, iemand heeft een topic geopend met een vraagstelling. Je geeft daar antwoord op en eigenlijk is het nu wachten tot de TS een antwoord geeft, dit laat even op zich wachten er daardoor kom je eigenlijk nooit meer het topic tegen of je bent gedwongen om met F5 te wachten.

Hetzelfde geld als je in een topic zit, waar sommige mensen nou eenmaal kwalitatief betere antwoorden geven dan andere mensen en eigenlijk ben je wel benieuwd als de desbetreffende persoon weer wat te melden heeft.

Misschien is het een idee om een notify (of verzin een naam) naast report, + en todo te plaatsen waar iemand een user (die gereageerd heeft in het topic) kan kiezen (in een soort van drop-down oid), waarna als deze heeft gereageerd je een PM krijgt met de melding dat persoon X in topic Y heeft gereageerd.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:07
cardinal808 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:45:
Je kent het wel, iemand heeft een topic geopend met een vraagstelling. Je geeft daar antwoord op en eigenlijk is het nu wachten tot de TS een antwoord geeft, dit laat even op zich wachten er daardoor kom je eigenlijk nooit meer het topic tegen of je bent gedwongen om met F5 te wachten.
Nee, dat herken ik niet? Zo'n topic vind ik altijd wel weer terug in mijn post history. :) Je tweede 'probleem' is inderdaad wat lastiger. ;)

Er is al vaak gevraagd naar e-mailnotificatie, die requests zijn altijd de kop ingedrukt: De serverbelasting zou te hoog worden en GoT is dermate groot dat je er toch wel regelmatig komt en via je post history topics terug kunt vinden. Ik verwacht geen andere uitkomst van dit topic, ookal zal het sturen van een DM minder serverbelasting met zich meebrengen dan het sturen van een e-mail.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je gewoon in je myReact kijkt wanneer een topic weer omhoog komt is het 1x klikken om te kijken of de topic starter alweer gereageerd heeft.

Tevens gebruikmakende van de zoekfunctie op 'melding' of 'notificatie' leverde dit op: [feat] Tijdens posten melding van (eventuele) nieuwe posts
E-mail notificatie op het tweaker-forum?
[Suggestie] Notificatie bij quote forum
Waar met name de laatste duidelijk antwoord geeft op je vraag.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Daar is inderdaad myreact, activetopics, en bookmarks enzo voor uitgevonden ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.