Toon posts:

stuurprogramma netwerk 2

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik had gisteren ook al een bericht geplaatst maar aangezien dat topic gesloten is moet ik helaas weer een nieuwe openen, mijn excuses alvast daarvoor.

Ik had gisteren het bericht geplaatst dat ik geen verbinding kon maken omdat ik de driver niet had van mijn ethernet controller. de kaart zit op het moederbord vast.

Nu dankzij jullie hulp heb ik de naam wel gevonden, maar! ik kan met geen mogenlijkheid de driver vinden.

De naam van de ethernet kaart is: nVIDIA MCP78 - LAN Controller (PHY: Marvell 88E1116R) PCI.

Ik heb al verschillende drivers van marval geprobeert, maar de 88e1116r is nergens te vinden. Ik ben ten einde raad.

Nogmaals excuses voor deze vraag, maar het is niet voor mij maar voor mijn oom, mijn pc loopt goed.

De gegevens van de computer zijn.

Besturingssysteem: Vista Home c6.0 build 6001

Systeemfabrikant: Acer
Systeemmodel: Aspirex3200
Bios: ) Phoenix-awardworkshopstationbios v6.00p9
Processor: Amd Athlon(tm) 64x2 duel core proccersor 5000+ (2cpus) `2.6.ghz
Geheugen: 2814 mb ram
Wisselbestand: 523 gebruikt 530.5 beschikbaar
Direct x 10

Namens mijn oom(en mij)

Alvast hartelijk dank

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:34

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Meest voor de hand liggende optie: supportsite van Acer?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Verwijderd

Topicstarter
magic_nl schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:35:
Meest voor de hand liggende optie: supportsite van Acer?
al gedaan, ook al een paar mogenlijke drivers gedownload, er na toe gebeld maar de wachttijd was meer dan 10 minuten

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de chipsetdrivers te installeren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:39:
Begin eens met de chipsetdrivers te installeren.
nog 8 minuten downloadtijd, verdoemde trage internet verbinding, was het maar maandag dan was het zo binnen, maar daar ben ik nu dus mee bezig:).

P.s. Ik vind het echt tof dat jullie zo snel reageren dat is echt een groot compliment waard!

Verwijderd

Topicstarter
klus geklaard dank jullie voor jullie hulp:) case closed

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En je topic ook weer.

Kom op zeg, een driver installeren heeft ten eerste niets met Netwerken te maken, en ten tweede is het wel dusdanig basic.. Als je een acer hebt, moet je drivers downloaden van Acer. dat je niet wist dat je ook de chipset drivers moest hebben, kan ik je wel vergeven..

Hoe dan ook, een tweede topic openen omdat je eerste is gesloten, is not done.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.