Hallo ik had gisteren ook al een bericht geplaatst maar aangezien dat topic gesloten is moet ik helaas weer een nieuwe openen, mijn excuses alvast daarvoor.
Ik had gisteren het bericht geplaatst dat ik geen verbinding kon maken omdat ik de driver niet had van mijn ethernet controller. de kaart zit op het moederbord vast.
Nu dankzij jullie hulp heb ik de naam wel gevonden, maar! ik kan met geen mogenlijkheid de driver vinden.
De naam van de ethernet kaart is: nVIDIA MCP78 - LAN Controller (PHY: Marvell 88E1116R) PCI.
Ik heb al verschillende drivers van marval geprobeert, maar de 88e1116r is nergens te vinden. Ik ben ten einde raad.
Nogmaals excuses voor deze vraag, maar het is niet voor mij maar voor mijn oom, mijn pc loopt goed.
De gegevens van de computer zijn.
Besturingssysteem: Vista Home c6.0 build 6001
Systeemfabrikant: Acer
Systeemmodel: Aspirex3200
Bios: ) Phoenix-awardworkshopstationbios v6.00p9
Processor: Amd Athlon(tm) 64x2 duel core proccersor 5000+ (2cpus) `2.6.ghz
Geheugen: 2814 mb ram
Wisselbestand: 523 gebruikt 530.5 beschikbaar
Direct x 10
Namens mijn oom(en mij)
Alvast hartelijk dank
Ik had gisteren het bericht geplaatst dat ik geen verbinding kon maken omdat ik de driver niet had van mijn ethernet controller. de kaart zit op het moederbord vast.
Nu dankzij jullie hulp heb ik de naam wel gevonden, maar! ik kan met geen mogenlijkheid de driver vinden.
De naam van de ethernet kaart is: nVIDIA MCP78 - LAN Controller (PHY: Marvell 88E1116R) PCI.
Ik heb al verschillende drivers van marval geprobeert, maar de 88e1116r is nergens te vinden. Ik ben ten einde raad.
Nogmaals excuses voor deze vraag, maar het is niet voor mij maar voor mijn oom, mijn pc loopt goed.
De gegevens van de computer zijn.
Besturingssysteem: Vista Home c6.0 build 6001
Systeemfabrikant: Acer
Systeemmodel: Aspirex3200
Bios: ) Phoenix-awardworkshopstationbios v6.00p9
Processor: Amd Athlon(tm) 64x2 duel core proccersor 5000+ (2cpus) `2.6.ghz
Geheugen: 2814 mb ram
Wisselbestand: 523 gebruikt 530.5 beschikbaar
Direct x 10
Namens mijn oom(en mij)
Alvast hartelijk dank