Wat is de maximale upload limiet voor een bestand bij de Private Storage? Ik kan dit nergens inzien namelijk..
21juli 2006 uit ABO:
Misschien is dat nog steeds van toepassing.De max filesize voor de private storage staat op 15MB
☻/
/▌
/ \
In de HTML van de uploadpagina staat:
Dat is dus 15MB(15728640 bytes) maximaal per bestand.
HTML:
1
| <input type="hidden" value="15728640" name="MAX_FILE_SIZE"/> |
Dat is dus 15MB(15728640 bytes) maximaal per bestand.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Right, duidelijke plek.
Thanx! Als dit al sinds 2006 zo is, is het dan geen idee dit iets op te hogen? 50 Mb oid?
[ Voor 55% gewijzigd door vgroenewold op 23-07-2009 15:30 ]
*knip*
OK, ik kan niet lezen. Ik gooi deze naar LD, misschien dat ze er daar wat mee kunnen
OK, ik kan niet lezen. Ik gooi deze naar LD, misschien dat ze er daar wat mee kunnen
[ Voor 89% gewijzigd door Rataplan op 23-07-2009 15:41 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De max bestandsomvang is nog steeds 15 MB maak ik uit de source op wat tegenwoordig niet erg veel is. Een PDF van formaat komt hier al overheen.
Zijn er plannen / mogelijkheden om deze max size naar een wat handiger / moderner waarde te verhogen?
Zijn er plannen / mogelijkheden om deze max size naar een wat handiger / moderner waarde te verhogen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nee, er zijn momenteel geen plannen voor de private storage.
Verder op persoonlijke noot: ik twijfel zelf of Tweakers het verder moet gaan ontwikkelen. Ik zie weinig toegevoegde waarde van een private storage op Tweakers naast alle grote professionele platformen die het stuk voor stuk op een niveau doen waar Tweakers nooit bij zou kunnen komen. Het was handig om te hebben toen er nog niet dergelijke partijen zijn, maar anno 2012 zijn er zat alternatieven
Verder op persoonlijke noot: ik twijfel zelf of Tweakers het verder moet gaan ontwikkelen. Ik zie weinig toegevoegde waarde van een private storage op Tweakers naast alle grote professionele platformen die het stuk voor stuk op een niveau doen waar Tweakers nooit bij zou kunnen komen. Het was handig om te hebben toen er nog niet dergelijke partijen zijn, maar anno 2012 zijn er zat alternatieven
Dank je voor de reactie. Met zo'n lage limiet zal het gebruik voor mij in ieder geval minder interessant zijn. Zijn er wellicht al plannen om de private storage op te heffen?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zoals ik zei: we hebben geen plannen voor private storage
daaronder valt zelfs het eventueel opheffen
Pagina: 1