Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wrdmarco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
hallo,

Sinds enkele dagen krijg ik ineens de onderstaande melding als ik e-mail verstuur. Ik gebruik outlook webaccess 2007. De e-mails staan keurig in HTML formaat.

De suggestie is dan plain text te selecteren of HTML-formaat. beide opties werken niet.
doorsturen naar een ander mail account op een andere server gaat wel en dan doortsturen naar ziggo account is ook geen probleem alleen moet het ook kunnen zonder deze omweg.

wat kan ik hier aan doen??

onderstaand de mail die ik als verzender terug krijg als ik naar een ziggo account verstuur

------------------------------------------------------
Our virus detector failed to completely analyse a message you sent:-
To:
Subject:
Date: Mon Jul 20 16:45:17 2009
Any parts of the message that could not be analysed will not have been delivered.

If you are using Microsoft Outlook, we strongly recommend you change your outgoing message format from "Rich Text" to "HTML" or "Plain Text".

1) Click on the "Tools" menu and choose "Options..."
2) Go to the "Mail Format" tab
3) For message format, select "HTML" or "Plain text"
4) Click OK

The virus detector said this about the message:
Report: Report: MailScanner: killedmailscanner

--
MailScanner
Email Virus Scanner
Ziggo
www.ziggo.nl

Verwijderd

Wat zegt de Ziggo KS??

• wrdmarco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
geen idee maar mischien dat hier mensen zijn die dit probleem bekend voorkomt ??

deze vraag is al meer gesteld op internet maar nog nergens een antwoord

Verwijderd

wrdmarco schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:36:
geen idee maar mischien dat hier mensen zijn die dit probleem bekend voorkomt ??

deze vraag is al meer gesteld op internet maar nog nergens een antwoord
Ik zou in zo'n geval de vraag gewoon aan de mensen stellen die het ook op kunnen lossen...

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zoeken op de reden die gegeven wordt geeft geen resultaten:
http://www.google.nl/sear...scanner&btnG=Zoeken&meta=

Dus ik denk ook dat je het beste even kunt navragen bij de klantenservice. 'killedmailscanner' klinkt een beetje alsof de virusscanner plat ligt.

☻/
/▌
/ \