INTRO |
Aangezien ik geen algemeen topic kon vinden waar je kon informeren naar games die lijken op... of games met als thema .... heb ik maar dit topic aangemaakt |
WAT KUNNEN WE HIER KWIJT? |
Hier kunnen alle vragen gesteld worden of er games bestaan die lijken op Halo 3 maar natuurlijk geen Halo 1 of Halo 2 maar wel dezelfde setting hebben bijvoorbeeld. Of dat er een game is waar jij de manager bent van een lokale snoepfabriek en je doel is om marktleider te worden. |
HOE KAN IK MIJN VRAAG HET BESTE UITLEGGEN? |
Geef duidelijk aan welke game je bedoelt als je een soortgelijk iets zoekt. Zorg ook dat je de goede naam hebt en indien van toepassing aangeeft dat je iets zoekt wat op een bepaald stuk uit de game lijkt. Zoek je bijvoorbeeld iets wat lijkt op het stuk uit Cod: Modern Warfare waar je met de C-130 ondersteuning geeft zeg dan niet dat je iets zoekt wat op CoD: Modern Warfare lijkt maar dat je iets zoekt wat op de C-130 stuk uit CoD: Modern Warfare lijkt. Zoek je een spel waar je een snoepfabriek runt, roep dan niet "Ik zoek iets met een snoepfabriek" maar geef duidelijk aan wat je wilt en wat je van de game verwacht. Hierna is het een kwestie van afwachten tot een GoT member je spel kan adviseren. |
LAATSTE OPENSTAANDE VRAAG UIT HET VORIGE DEEL |
NVT |
LINKS |
• - Videogame Museum - Handige site met voor vrijwel iedere console een lijst met games • - Find me a Game - Flinke lijst met games gesorteerd op genre • - Klov.com - Nog een lijst met videogames • - MobyGames • - Wikipedia - lists of video games • - Gamerankings.com - Zoeken op titel/platform/genre • - Gamefaqs.com - Zoeken op titel/platform/genre |
Met dank aan PromoX. Ik heb zijn layout gejat van "Ik zoek een naam van een spel" topic. |
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!