Oneindig afspelen dumpert.nl (of YouTube)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 15:20
Ik ben opzoek naar een oplossing om bijv. sites zoals dumpert.nl continue te laten draaien met random filmpjes. Dit is dus meer bedoeld als videowall waar gewoon random content van dumpert voorbij komt.

Ik post het hier omdat het wellicht een Firefox plugin kan zijn of whatever.

Iemand met wat tricks/scripts of whatever?
Mouse repeat om de zoveel tijd is niet echt een optie heb ik gemerkt ;-)

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 18:28

CoolGamer

What is it? Dragons?

Je zou de filmpjes die je wilt hebben kunnen downloaden en dan in een afspeellijst kunnen zetten van je favoriete mediaspeler.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310793

Iets met een reloadscriptje en greasemonkey voor autoplay oid misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Ik was idd bezig met Greasemonkey scripts.. alleen kreeg ik het na een avondje kloten en googlen nog niet helemaal voor elkaar.. vandaar even hier proberen voor extra hulp :)

Downloaden is niet echt mijn optie. Ik heb geen voorkeur aan de content. Gewoon random is goed. Het moet een avondvullend "programma" worden, dus dan ben ik er wel even mee bezig als ik het per filmpje zal moeten downloaden.

Iemand ervaring hier met Greasemonkey en video streaming toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan altijd een enorme playlist lijst maken en die via de custom player afspelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

zoon mouse klikker addon voor firefox die constant op de plek klikt waar in youtube (miss ook dumpert) een van die "follow-up" filmpjes klikt. Welliswaar niet totaal random maar misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Icyzer schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 01:31:
zoon mouse klikker addon voor firefox die constant op de plek klikt waar in youtube (miss ook dumpert) een van die "follow-up" filmpjes klikt. Welliswaar niet totaal random maar misschien een optie?
Zeker een idee! Ook het eerste wat me te binnen schoot. Alleen zie ik nergens meer een "related videos" overzicht terug op dumpert. Voorheen kwam dit altijd, zoals bij YouTube, na een filmpje.
Voor zo iets kan ik wellicht nog wel iets schrijven.

Maar ik ben nu echt even radeloos om dit beter op te pakken dan dat ik nu aan het doen ben... namelijk: filmpjes urls bewaren.. en die straks in een soort randomizer gooien in een flash player (zoals SinergyX al aanraden).. en die fullscreen laten draaien... pokke veel werk dus }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:31

HaTe

haat niet

Maak dan even een scriptje die heel dumper scraped en de url's opslaat :)
Dat is nog niet al te veel werk..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Pagina: 1