Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb momenteel een Samsung LE26R71B HD-Ready TV in bezit, en ben van plan een nieuwe TV te kopen binnenkort (waarschijnlijk een Panasonic Plasma, maar dat terzijde). Nu wil ik deze gaan verkopen, maar ik heb niet echt een goed idee van wat ik ervoor kan vragen..

Afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://i.pricerunner.com/prod/2_12_16_4_576032s/Samsung_LE-26R71B.jpeg

Specs:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/07/22/1248290992-240.png
(klik voor wat grotere plaatjes)

Heb hem al een aardig tijdje in bezit.. Iemand enig idee hoeveel ik ervoor kan vangen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 euro, verkocht aan mij ^^

Gezien die krengen momenteel zo hard dalen is het meer een "wat de gek er voor geeft" geworden met 66cm. (kijk voor de grap maar eens in de mediamarkt folder) atleast hier staan ze er voor <200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

150

Je had ook wel wat vergelijkbaars op marktplaats of vraag & aanbod kunnen zoeken toch?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:01

Arethusa

Niet die server

Misschien past je vraag hier beter: Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 2.

Edit: Aan de regels te zien niet, foutje mijnerzijds.

Omdat we natuurlijk niet overal verstand van kunnen hebben houden we de stelregel aan dat we alleen zaken taxeren die in PMG, OM, OH, VB, CSL of NT horen.
Uitgezonderd zijn dus.
• Gameconsoles/handhelds
• Telefoons
• Hifisets, TVs e.d.
• MP3 spelers e.d.
• Apple hardware (daarvoor kun je hier terecht: http://www.tweedehandsmac.nl/ of iemand moet een soortgelijk topic beginnen in een appelforum.)

[ Voor 66% gewijzigd door Arethusa op 22-07-2009 22:25 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:22:
150

Je had ook wel wat vergelijkbaars op marktplaats of vraag & aanbod kunnen zoeken toch?
Met de huidige prijzen? Naja, een P4 raak je ook nog voor 250 op MP kwijt, dus alles kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:41
De huidige nieuwprijs en daar 75% procent van, en evt. als er gebruikssporen opzitten, nog iets minder.

Edit: Oeps, er staat geen huidige prijs in de PW... :/

[ Voor 21% gewijzigd door AlexV op 22-07-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je uit eindelijk de prijs weten die je er voor wil hebben, dan heb ik opzich wel belang. (slaapkamer tvtje). Woon in groningen, dus afhankelijk of je nog de doos er bij hebt of dichtbij woont :) (of ander goed verpakkingsmarteriaal hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties :)

Had iig een beeld nodig van hoeveel hij nog waard is.. Hij is echt nog in goeie staat, dus gebruikerssporen zijn er gelukkig niet. Kan er dan waarschijnlijk wel zo'n 150-250 voor krijgen. Wat de gek er maar voor geeft indd :P

@ Attitude; sorry maat, maar waarschijnlijk gaat een vriend van me hem overkopen. En Groningen is sowieso wat ver weg (verzenden doe ik liever niet met dit soort dingen), woon zelf in Schiedam.

Btw, ik hoorde laatst nog iemand over een actie bij de Media Markt dat je je oude TV kon inleveren voor korting op een nieuwe ofzo? Zal daar dan ook nog ff navragen of dat een beetje een redelijke korting is.

-edit- dit kan dan wel dicht :)
Pagina: 1