Toon posts:

stuurprogramma netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste vrienden van tweakers.

Ik had een vraagje aan jullie waar ik zelf niet uit komt.

Mijn oom heeft vandaag een nieuwe computer gekocht, maar het kastje is te klein om een ethernet kaart erin te stoppen, dus moet ik de standaard internet kaart gebruiken die in de pc zit.

Nu is het probleem dat ik de stuurprogramma moet updaten maar zonder internet gaat dat lastig, ook kan ik niet de naam vinden van de ethernet adapter het enigeste wat ik kon vinden bij hardware apparaten was bij overige optie de naam Ethernet-controller.

De gegevens van de computer zijn.

Besturingssysteem: Vista Home c6.0 build 6001

Systeemfabrikant: Acer
Systeemmodel: Aspirex3200
Bios: ) Phoenix-awardworkshopstationbios v6.00p9
Processor: Amd Athlon(tm) 64x2 duel core proccersor 5000+ (2cpus) `2.6.ghz
Geheugen: 2814 mb ram
Wisselbestand: 523 gebruikt 530.5 beschikbaar
Direct x 10

Ethertnet naam: Ethernet-controller?

Weten jullie mischien waar ik de stuurprogramma voor deze ethernet kan downloaden?

Met vriendelijke groet
Dennis

En bedankt namens mijn oom

Verwijderd

Op de Acer site?

Edit; zitten er geen drivers bij de pc geleverd?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 21:54 ]

Verwijderd

Het is onmogelijk dat de drivers bij de levering van je pc niet in orde waren, het zou dus gewoon moeten werken.

Kan je pingen, wat zeg netwerkcentrum etc.... Kabels overal goed aangesloten van je netwerk?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je zou eens de site van acer kunnen proberen ?
En er zal vast wel een cd/dvd bij zitten?

Pak de boekjes er bij op zoek naar de specs ?

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38
http://support.acer-euro....desktop/aspire_x3200.html

1 x zoeken met google, en dan nog de eerste link ook...

[ Voor 16% gewijzigd door Poltergeist op 22-07-2009 21:55 ]

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:57
het is gewoon een pre build systeempje. zelfs prehistorische gevallen kun je nog downloaden van de acer site. Mocht dat niet het geval zijn kun je altijd nog everest, aida of een ander proggie gebruiken om te kijken wat er allemaal in het beestje zit. Dit lijkt me toch niet zo heel erg moeilijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem was dat het een showmodel was, dus toen we hem thuis aansloten zat er een wachtwoord van its op, dus heb ik thuis bij mij mijn vista home die ik een paar maanden geleden gekocht had op deze pc gezet, want de orginele besturingssysteem was premium.

Alle kabels zijn in orde want ik heb nu de oude aangesloten en ik kan kan weer op internet.
Ik kan tot mijn eigen teleurstelling niet pingen want zover gaat mijn kennis niet sorry.

Is er niet een soort van universele update die je kan downloaden voor de ethernet verbinding?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:57:
Nou het probleem was dat het een showmodel was, dus toen we hem thuis aansloten zat er een wachtwoord van its op, dus heb ik thuis bij mij mijn vista home die ik een paar maanden geleden gekocht had op deze pc gezet, want de orginele besturingssysteem was premium.

Alle kabels zijn in orde want ik heb nu de oude aangesloten en ik kan kan weer op internet.
Ik kan tot mijn eigen teleurstelling niet pingen want zover gaat mijn kennis niet sorry.

Is er niet een soort van universele update die je kan downloaden voor de ethernet verbinding?
zie mijn, en beter nog, poltergeist's post. makkelijker dan dat kan hij het nauwelijks voor je maken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, je hebt nu een PC terbeschikking (hoe zou je anders die kunnen posten) en je weet de specs van de computer. Ga naar de Acer support website, en zoek de driver. Zo moeilijk is dat niet..

Nu kunnen we het wel voor je uitzoeken en een linkje plaatsen, maar daar leer je natuurlijk niets van :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.