Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GTA 4 PC, savegames verdwijnen vanzelf..

Pagina: 1
Acties:

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Nou heb ik veel rare dingen meegemaakt, maar de savegames van GTA4 verdwijnen vanzelf van mijn pc...
Ik gebruik een offline Windows Live account en soms is ie ineens dat account kwijt, inclusief savegames..

Normaal staan ze op deze locatie: C:\Documents and Settings\"username"\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\userXXXXX\

De hele userXXX map met daarin de 10 of 12 savegames ( 10 of 12 slots in het spel ) is weg, en kan hem zelfs niet terug halen met diverse recovery programma's... Ik begrijp er geen reet van en het is echt frustrerend.. Iemand enig idee? |:(

Verwijderd

Heb ik zelf ook gehad, na een weekje werken terug willen verdergaan... alles weg. Dacht dat inloggen met je live-id dit moest tegenhouden, maar nope.

Ikzelf heb een savegame gezocht die ongeveer zat waar ik had gestopt.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En wat als je een online live account gebruikt? Of gaat dat niet omdat je versie een beetje stout is?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Mijn versie komt uit een mooi gekocht doosje, dus daar lag het bij mij niet aan.