[Windows]

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Na al mijn bestanden terug te halen (door jullie hulp) en een nieuwe harde schijf te kopen werkt alles weer perfect, op één puntje na! Met sommige mensen kan ik geen verbinding krijgen via MSN met een webcam/video-verbinding en met anderen weer wel! Ook heb ik soms een extreem slome-verbinding áls ik al verbinding krijg! Ik gebruik MSN 8.5 (zou niks mogen uitmaken) en heb UPNP enabled op mijn router. Ik hoop van jullie te horen en alvast bedankt! Ik gebruik Vista 32 bit met het nieuwste SP!

Patrick

PS. Weet niet of dit het goede topic is, maar MSN is van Windows hè ;) en ik kan de titel niet veranderen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:03:
Beste mede-tweakers,

Na al mijn bestanden terug te halen (door jullie hulp) en een nieuwe harde schijf te kopen werkt alles weer perfect, op één puntje na! Met sommige mensen kan ik geen verbinding krijgen via MSN met een webcam/video-verbinding en met anderen weer wel! Ook heb ik soms een extreem slome-verbinding áls ik al verbinding krijg! Ik gebruik MSN 8.5 (zou niks mogen uitmaken) en heb UPNP enabled op mijn router. Ik hoop van jullie te horen en alvast bedankt! Ik gebruik Vista 32 bit met het nieuwste SP!

Patrick
Ik heb nog een aantal vragen:
  • En wat gebeurt als je gaat pingen of een pathping doet naar een website wat krijg je dan terug?
  • Wat voor applicaties gebruik je nog meer naast MSN (misschien Limewire, Bittorrent (waarvoor uploads bezig zijn).
  • Werk je wireless of bedraad?
  • Heb je de laatste drivers voor je webcam geinstalleerd?
  • Heb je ook last van traagheidklachten via andere webcam applicaties zoals bijvoorbeeld NetMeeting?
PS. Weet niet of dit het goede topic is, maar MSN is van Windows hè ;) en ik kan de titel niet veranderen...
Je kunt wel een titelfix aanvragen via een topicreport (tr) ;). Is MSN een Windows Client (nee, alleen XP, Vista en Windows 7 uiterraard)? Met deze vraag is denk ik al de vraag beantwoord of het hier thuis hoort :D ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Turdie op 22-07-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nja.

Ik heb dan eigenlijk liever dat je zelf eerst met een aantal dingetjes die hierboven genoemd worden gaat werken, en met een behoorlijke topicstart (en een betere titel) gaat kijken waar je vraag over het gebruik van je webcam via MSN dan wel thuishoort.

Windows Clients is bedoeld voor zaken die het besturingssysteem aangaan, en dat is hier niet het geval.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.