Monitor kan bron niet vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Ambamja
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-02-2025
Hoi,

Ik heb vandaag mijn nieuwe kast (Antect p183) binnengekregen en meteen mijn pc erin gebouwd. Nu krijg ik als ik de pc op probeer te starten geen beeld, de monitor (samsung t260) wisselt steeds tussen hdmi, dvi en analoog maar krijgt geen beeld. (Ik gebruik DVI). Nu heb ik mijn geheugen al getest en daar ligt het niet aan. Verder heb ik alle kabels ook goed aangesloten. Betekend dit dat mijn videokaart kapot is of mijn moederbord misschien? Of is er een logische oplossing voor dit probleem? Bij voorbaat dank,

Joost

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb je een losse videokaart of onboard? Werkt het met de analoge kabel wel (gebruik eventueel een dvi > d-sub blokje)?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:50

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Even in je BIOS kijken of je externe/onboard kaart geselecteerd staat misschien.

Last.fm | Code Talks

• Ambamja
Plakjekaas schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:45:
Heb je een losse videokaart of onboard? Werkt het met de analoge kabel wel (gebruik eventueel een dvi > d-sub blokje)?
Het is een 4850 x2 ik zal even proberen met een tussenblokje.

Ik kan uiteraard niet in m'n BIOS als ik geen beeld heb......

UPDATE: Het gebruik van een analoge kabel werkt ook niet blijft het zelfde doen, schakelen tussen dvi, hdmi en analoog.

[ Voor 14% gewijzigd door Ambamja op 22-07-2009 20:03 ]

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:50

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Overigens heb ik een tijdje geleden iets gelijks gehad, toen bleek het mijn mobo te zijn geweest.
Een paar lijnen doorgebrand o.i.d. eventueel kan je het met een andere monitor/videokaart proberen(of onboard) maar ik weet niet of dat helpt.

Last.fm | Code Talks

• Ambamja
Andere monitor helpt niet ook met een andere kabel niet, ik zal morgen even een vriend van me bellen en even een oud videokaartje lenen of te checken of het daar aan ligt.

Als het daar niet aan ligt is het dan m'n moederbord?

Verwijderd

Dan is het of je moederbord, of je geheugen (maar dan hoor je piepjes); of je voeding.

• Ambamja
Geheugen heb ik al gecheckt, men voeding kan het volgens mij niet zijn die trok het allemaal prima voordat ik een nieuwe kast kreeg...
Pagina: 1