Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Interessant dilemma Internet-Bellen-TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik wil overstappen naar bijv. Tele2 of HetNet voor een totaalpakket (Bellen - Internetten - TV kijken).
Ik heb reeds een harddiskrecorder, maar nog geen decoder voor het digitale TV-signaal.

1. HetNet
Levert standaard een gecombineerde decoder en harddiskrecorder.
De harddiskrecorder van HetNet heb ik niet nodig. Dit levert dan een korting van 100 euro op.
Maar zij kunnen geen afzonderlijke decoder voor het digitale signaal leveren....????
Ben ik dan de enige die geen gebruik wil maken van hun harddiskrecorder?!
Met hun decoder-recorder is het WEL mogelijk een TV-kanaal op te nemen terwijl je naar een ander TV-kanaal kijkt.

2. Tele2.
Levert een decoder zonder harddiskrecorder. Dat klinkt gelijk al beter :-)
Echter met hun decoder is het NIET mogelijk om een TV-kanaal op te nemen terwijl je naar een ander TV-kanaal kijkt.

Vragen:
ad1
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er losse decoders te koop waarmee een digitaal TV-signaal van HetNet kan worden ontvangen? Voorwaarde moet uiteraard zijn dat ik een TV-kanaal kan opnemen en tegelijk naar een ander TV-kanaal kan kijken.

ad2.
Is er inderdaad geen mogelijkheid bij een Tele2-decoder, om het ene TV-kanaal op te nemen en het andere te bekijken?

Alvast dank voor je reactie.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
op vraag 1 is het antwoord nee, interactieve tv werkt alleen met de tuner die is bij geleverd, ke kunt wel je eigen hdd recorder er op aansluiten.

op vraag 2 is het antwoord ook nee, volgens mij levert tlele2 ook maar 1 soort single tuner uit.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Ik zou eerst maar eens checken of de tv diensten wel beschikbaar zijn.
Bij veel centrales is dat niet het geval en de afstand kan te groot zijn voor zulke diensten.

Bij Tele2 is er inderdaad maar één tv stream per decoder. Maar je kan wel (als de snelheid het toelaat)
een tweede decoder bestellen.