Ik ben net opmerkzaam gemaakt dat mijn mail bij g-mail in de Spam-box terecht komt. Heb dan even met een oud hotmail account wat ik nog had getest en ook daar kwam de mail van mij in de spam box terecht. Nu is mijn vraag waarom? Ik heb een eigen mail adres eindigend op -at-Roman-oswald.nl. Heb dan standaard Info@ maar heb ook geprobeerd met iets anders voor het -at- teken. Komt allemaal in de spambox. Nu zit ik eraan te denken dat op een of andere wijze mijn URL als spam adres bekent staat. (ik spam nooit
).
Nu de vraag wat kan ik doen?
Had al langer dat vermoeden omdat sommige mensen mij niet antwoorden als ik mailtjes stuur.
Oh nog ter info. Heb de mail verstuurd via de webinterface van True server (waar ook tweakers hun account hebben). Ik ga nog even wat andere dingen proberen. Maar als iemand iets weet hoor ik het graag.
Nu de vraag wat kan ik doen?
Had al langer dat vermoeden omdat sommige mensen mij niet antwoorden als ik mailtjes stuur.
Oh nog ter info. Heb de mail verstuurd via de webinterface van True server (waar ook tweakers hun account hebben). Ik ga nog even wat andere dingen proberen. Maar als iemand iets weet hoor ik het graag.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.