@Givanisovic, meld dit a.j.b. even in een apart topic, tenzij je hard kan maken dat dit verschijnsel door een spel- of tikfoutje wordt veroorzaakt
nieuws: 'Asus kondigt volgende week dunne laptops met nieuwe Intel-cpu's aan'
De tooltip van 'culv' is niet compleet, er staat nu alleen consumer wat nog even aangevuld mag worden met Ultra-Low Voltage
De tooltip van 'culv' is niet compleet, er staat nu alleen consumer wat nog even aangevuld mag worden met Ultra-Low Voltage
nieuws: Asus komt met pci-e-kaart met sata 6Gbps-poorten
"Meerdere moederbordfabrikanten waren aanvankelijk van plan om hun moederborden te voorzien van de nieuwe."
Dit gaat duidelijk om een gemis van het woord 'poorten'.
"Meerdere moederbordfabrikanten waren aanvankelijk van plan om hun moederborden te voorzien van de nieuwe."
Dit gaat duidelijk om een gemis van het woord 'poorten'.
Als ik naar het plaatje kijk wat aan dit nieuwbericht is toegevoegd, zie ik geen 18-55, maar een 15-85 lens. De opvolger waarschijnlijk van de 17-85. De 18-55 heeft niet zo heel lang geleden al een upgrade gehad.Ook zouden drie nieuwe lenzen op stapel staan waaronder een 100mm-macrolens, een 18-135mm- en een 18-55mm-lens.
Edit: Het gaat hierbij natuurlijk om het volgende nieuwsbericht: nieuws: Specificaties Canon Eos 7D vroegtijdig opgedoken
[ Voor 24% gewijzigd door antonboonstra op 31-08-2009 16:56 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
reviews: Gamescom: James Cameron's Avatar: The Game
Ik zag verderop (pagina 3 volgens mij) ergens nog een fout, maar kan hem nu niet meer vinden, ik denk dat ik er nu overheen lees. Misschien dat iemand anders die pagina nog eens kan lezen.
Een vreemd van...eeeeh hè?Dat is een vreemd van blauwe wezens met een gemiddelde lengte van een meter of drie.
Ik zag verderop (pagina 3 volgens mij) ergens nog een fout, maar kan hem nu niet meer vinden, ik denk dat ik er nu overheen lees. Misschien dat iemand anders die pagina nog eens kan lezen.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Was even de nieuwsberichten aan het doorspitten die ik heb gemist tijdens de vakantie en kwam dit tegen. Misschien niet echt meer belangrijk, bericht is van 17 juli.
nieuws: Japanners demonstreren usb 2.0-transmissie over infrarood
nieuws: Japanners demonstreren usb 2.0-transmissie over infrarood
genereertDe Japanners bedachten hier een trucje op en zetten een signaalconverter in die de respons-signalen genereeert.
nieuws: Zweedse telecomautoriteit eist preventieve controle .se-domeinnamen
spatie toevoegen tussen : en " in:
spatie toevoegen tussen : en " in:
Ook schrijft hij:"De volgende stap is natuurlijk dat er meer termen dan alleen 'bank' aan de lijst worden toegevoegd."
Kleinigheidje:
Laatste alinea, eerste zin:
Laatste alinea, eerste zin:
Zie http://www.onzetaal.nl/advies/klemtoon.phpIIS heeft zich eerder verzet tegen controle vòòr vóór registratie.
reviews: Met de Sumo 4112-behuizing in de ring
moet zijn: portemonneeportomonnee
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
Alles gefixileerd, behalve:
@antonboonstra: dit lijkt mij een inhoudelijk foutje; dat leg ik even aan de cameraredacteur voor
@markjanssen: was al gemeld door HotFix en bleek geen fout; zie HotFix... "
@antonboonstra: dit lijkt mij een inhoudelijk foutje; dat leg ik even aan de cameraredacteur voor
@markjanssen: was al gemeld door HotFix en bleek geen fout; zie HotFix... "
nieuws: Specificaties Canon Eos 7D vroegtijdig opgedoken
Laatste paragraaf:
Laatste paragraaf:
Die 18-55 is volgens het bijgevoegde plaatje een 15-85mm[...]Ook zouden drie nieuwe lenzen op stapel staan waaronder een 100mm-macrolens, een 18-135mm- en een 18-55mm-lens.[...]
die was gelukkig al gefikst
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Hitachi brengt mobiele 500GB-schijf met 7200rpm-snelheid uit
2e alinea:
In november komen de Travelstars in ruimere aantallen beschiikbaar, maar een 120GB-versie zit er dan niet bij.
(i te veel)
2e alinea:
In november komen de Travelstars in ruimere aantallen beschiikbaar, maar een 120GB-versie zit er dan niet bij.
(i te veel)
iKnip geplaatst
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie september 2009
CPU highend pc:
CPU highend pc:
Volgens mij is het echt nog altijd platform... De prijs voor het Core i7-platvorm is wel een stuk hoger dan die voor het AMD Phenom II-platvorm. ...
quote]Deze vieochips leveren video en audio over hdmi en zijn daarbij relatief zuinig.[/quote]
d mist.
d mist.
Verder, bij het eerste high-end gamesysteem staat bij het toetsenbord een prentje van de oude G15, die (bijna) nergens meer verkrijgbaar is. De tweede maal, bij het geüpgradede systeem, staat dan weer wel de nieuwe versie. Dit is geen tikfoutje, maar ik zeg het toch even.
Staat bij het stukje over het toetsenbord van het geüpgradede high-end gamesysteem. ±?De invoerapparatuur is hetzelfde gebleven dus het G15 toetsenbord met al zijn extra mogelijkheden blijft op de lijst staan. Mocht ruim 60 euro te duur worden bevonden± de Logitech UltraX Premium is een goed alternatief. Deze is degelijk maar heeft niet de extra toeters en bellen.
Verder, bij het eerste high-end gamesysteem staat bij het toetsenbord een prentje van de oude G15, die (bijna) nergens meer verkrijgbaar is. De tweede maal, bij het geüpgradede systeem, staat dan weer wel de nieuwe versie. Dit is geen tikfoutje, maar ik zeg het toch even.
nieuws: Nederlandse en Belgische bands leveren muziek voor Dirt 2
Santagold is niet goed. Eerst was de naam Santogold, maar tegenwoordig heet ze Santigold wegens aanklachten.van onder andere Bloc Party, Elbow, The Prodigy, Queens of the Stone Age, Santagold en Franz Ferdinand.
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
nieuws: Intel werkt aan x86-processor voor mobieltjes
Moet ingesteld zijnHierdoor kunnen lekstromen beperkt worden en kunnen de kloksnelheden van de diverse onderdelen van de Lincroft-soc onafhankelijk insgesteld worden, maar de keerzijde is een grotere latency.
De adviezen zijn namelijk 'heel bruikbaar', in tegenstelling tot 'niet gebroken'.
Wat er hier bedoelt wordt is 'heel bruikbare adviezen'.Daar wordt soms stevig gediscussieerd over de artikelen op Tweakers.net en dat levert vaak hele bruikbare adviezen op.
De adviezen zijn namelijk 'heel bruikbaar', in tegenstelling tot 'niet gebroken'.
Het is de Athlon II X2 ipv Athlon X2
* GENETX zal ook even de Pricewatch crew aan het werk trappen
Het is de Athlon II X2 ipv Athlon X2
* GENETX zal ook even de Pricewatch crew aan het werk trappen
Afgrijselijke fout, maar op de gegeven pagina kan ik 'm niet vinden. Please recheck your linkazior schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:57:
Wat er hier bedoelt wordt is 'heel bruikbare adviezen'.
Dat laat ik even voor de auteurs liggenDarthMedard schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:40:
De rest is volgens mij gefikst
De Phenom II cpu's hebben half zoveel L2 cache per core (0,5MB per core) als Athlon II dualcore cpu's (1MB per core), maar hebben daarbij extra L3 cache. Het moet dus zijn:Bovendien heeft hij tweemaal zoveel level 2-cachegeheugen per core, wat het totaal op 6 MB brengt.
Bovendien heeft hij half zoveel level 2-cachegeheugen per core, maar wel 6MB level 3-cachegeheugen extra, wat het totaal op 7,5 MB brengt.
Uit: nieuws: Skype voor 2,75 miljard verkocht aan investeerders
Hoofdletterneuken:EBay houdt zelf een belang van 35% in Skype.
eBay houdt zelf een belang van 35% in Skype.
http://tweakers.net/nieuw...n-muziek-voor-dirt-2.html
moet gemengd zijn..waarin de clip van De Staat gemend wordt met beelden van het rallyspel.
Fabrikant Popcorn Hour C-200 stelt introductie verder uit
Enkele dagen latenr zal de speler warschijnlijk ook in Nederland beschikbaar zijn, al is de verwachting dat de C-200 in eerste instantie slechts in kleine aantallen wordt uitgeleverd.
Enkele dagen latenr zal de speler warschijnlijk ook in Nederland beschikbaar zijn, al is de verwachting dat de C-200 in eerste instantie slechts in kleine aantallen wordt uitgeleverd.
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Ook het 7e woord in dezelfde zin bevat een spelfout: warschijnlijk
http://tweakers.net/reviews/1363/3/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-september-2009-game-en-high-end-gamesysteem.html
vrijwel altijd goede ogen scoort
Neem aan dat hier hoge ogen worden gescoort met het geheugen? Zo niet dan ga ik dat ding nu kopen, eindelijk van mijn bril af.
vrijwel altijd goede ogen scoort
Neem aan dat hier hoge ogen worden gescoort met het geheugen? Zo niet dan ga ik dat ding nu kopen, eindelijk van mijn bril af.
[ Voor 48% gewijzigd door Christian_Ku op 02-09-2009 09:51 ]
Criticism is prejudice made plausible.
reviews: Gamescom: Preview Napoleon: Total War (Voorlopige conclusie)
3e regel:
nieuws: Sony gaat Google Chrome met Vaio-pc's meeleveren
4e alinea, 4e regel:
3e regel:
Moet dat niet zoiets zijn:maar The Creative Assembly wilde nog lang alles uit de doeken doen.
?maar The Creative Assembly wilde nog niet alles uit de doeken doen.
nieuws: Sony gaat Google Chrome met Vaio-pc's meeleveren
4e alinea, 4e regel:
DubbelWaarschijnlijk ziet Google het de deal met Sony vooral als een mogelijkheid om
[ Voor 27% gewijzigd door Scipionyx op 02-09-2009 11:48 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
De lijst met changes bij de BF patch in de meuktracker lijkt niet te kloppen:
Gameplay Tweaks:
* Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced.
* AA targeting tweaked to make it more effective.
* Added checks to prevent "runway grieving".
* Various changes made to prevent cheating.
* Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model.
* Occasional connection drops after being on a server a couple of minutes
* Fixed
* Prevented use of mouse wheel to provide speed boost to vehicles
* Prevented use of mouse wheel to exploit parachutes
* Players can now pass claymores by going prone
* Update the HUD on TV Guided missiles to increase visibility on maps like Dragon Valley
* Added Battlefield 2142 style prone deviation (going prone will now cause reduced accuracy for a brief period)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
@DevilsProphet: Klopt. Zag dat het al gefixed was in de BBG door Olaf.
@pat42: Volgens de eindredactieregels is het 'Ebay' aan het begin van een zin en in andere gevallen is het 'eBay'.
@Togvet: Fixed
@AxiMaxi en @pipster: Fixed
@Christian_Ku: Goed gespot met hoge ogen. Zag dat het al gefixed was.
@Skipionyx: Fixed en fixed
@Bor de Wollef: Stond fout in changelog gameontwikkelaar. Regel geplaatst onder kopje 'Bug Fixes'.
@pat42: Volgens de eindredactieregels is het 'Ebay' aan het begin van een zin en in andere gevallen is het 'eBay'.
@Togvet: Fixed
@AxiMaxi en @pipster: Fixed
@Christian_Ku: Goed gespot met hoge ogen. Zag dat het al gefixed was.
@Skipionyx: Fixed en fixed
@Bor de Wollef: Stond fout in changelog gameontwikkelaar. Regel geplaatst onder kopje 'Bug Fixes'.
nieuws: Toshiba brengt 640GB-schijf voor notebooks uitn dat de hdd's geen halogeen bevatten, terwijl het gehalte chloor en broom onder de 900ppm blijft.
Erg dubbel aangezien halogeen zoiets als chloor of broom is. Dubbelop IMO
nieuws: HTC lanceert eerste telefoon met Windows Mobile 6.5
/edit: Verderop in het bericht staat dezelfde fout.
-> MHzDe HTC Touch2 is een budgettoestel voorzien van de aloude 528Mhz-cpu en een 2,8"-touchscreen met een resolutie van 240x320 pixels.
/edit: Verderop in het bericht staat dezelfde fout.

[ Voor 8% gewijzigd door Upquark op 02-09-2009 15:52 ]
nieuws: Prijzen Android-mediatablets van Archos uitgelekt
500 wat(t)?B&H, een grote Amerikaanse retailer voor foto- en videoapparatuur, heeft korte tijd prijzen getoond van een nieuwe Archos 5-serie. De nieuwe 'Archos 5 Internet Tablets' draaien mogelijk op Android en zijn met capaciteiten tot 500......... te krijgen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
De Tattoo, die overigens op de Franse Android-site verkeerD gespeld staat als Tatoo Homepage over Android toestel van HTC spelfout VerkeerD
nieuws: Nintendo maakt internetbrowser voor Wii gratis
Laatste zin:
Of dat 'dubbel' echt fout is weet ik niet, maar als je er 'twee keer' van maakt, lees ik de zin in ieder geval zonder onderbreking en misschien geldt dat voor meer mensen.
Laatste zin:
-> alsomdat er van de Wii bijna dubbel zoveel exemplaren zijn verkocht dan van de PS3.
Of dat 'dubbel' echt fout is weet ik niet, maar als je er 'twee keer' van maakt, lees ik de zin in ieder geval zonder onderbreking en misschien geldt dat voor meer mensen.
Gefikst
Er staat een nogal 'competitieve' prijs in de prijslijst voor de Popcorn Hour C200.
Er is vast ergens een factor 10, een komma verschoven.
Er is vast ergens een factor 10, een komma verschoven.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
'sciccors' in Gamescom: preview Ruse moet natuurlijk scissors zijn
Samsung komt met LTE
Onthult?? Moet m.i. onthuld zijn.De Koreaanse fabrikant heeft inmiddels zijn eerste lte-modemchip voor mobieltjes onthult.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
nieuws: Samsung brengt ultraportables en nieuwe netbooks op de marktDe X520 is mijn zijn 15,6"-led-scherm de grootste nieuwe ultraportable van Samsung
in "Microsoft laat 720p-eis voor Xbox 360-games vallen" staat:
De tv zet het binnenkomende 720p-singnaal hardwarematig om naar de 1366x768-resolutie.
singnaal moet natuurlijk signaal zijn
De tv zet het binnenkomende 720p-singnaal hardwarematig om naar de 1366x768-resolutie.
singnaal moet natuurlijk signaal zijn
reviews: Preview: Beaterator
De punt tussen zijn en kunt moet een , zijnDat is nog steeds niet alles, want er is ook een wave-editor waar je de samples waarop de geluiden gebaseerd zijn. kunt bewerken.
Public Enemies dusDe overvaller staat ook centraal in de film Dillinger, die momenteel in de bioscopen draait, met Johnny Depp in de rol van de overvaller.
[ Voor 21% gewijzigd door Kixtart op 04-09-2009 09:41 ]
☻/
/▌
/ \
In: nieuws: Rechter VS: Microsoft mag Word voorlopig blijven leveren
"Vonnis" linkt niet naar een nieuw tabblaadje, maar opent in hetzelfde venster... (IE7 hier)In een kort vonnis heeft het hof van beroep
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
LG brengt Chocolate met 21:9-scherm half september uit
Voor iets dat zo triviaal is lijkt 2x wel me wat overdreven.Wel is de software wel aangepast aan de afwijkende beeldverhouding van de Chocolate.
Weer helemaal bij
reviews: Batman: Arkham Asylum
Gaat niet helemaal lekker met de plaatjes waardoor de begin woorden wegvallen
Gaat niet helemaal lekker met de plaatjes waardoor de begin woorden wegvallen
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
meuk: Foxit Reader 3.1.1 build 0903
Nieuwste versie is 3.1.1. build 0901, niet 0903...
http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/download.php
Nieuwste versie is 3.1.1. build 0901, niet 0903...
http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/download.php
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De Batman-plaatjes zijn als het goed is allemaal gefikst
Foxit-versie is niet triviaal: de site meldt alleen datum 0903 en de Van Dale zegt er niks over, dus daar kan ik verder niks mee. Apart topic, if you please
Datum is 0903 jah, maar iets daaronder staat de buildversie 0901, die klopt dus niet met de titel en beschrijving in de meuktracker 
Apart? Ehm, waar dan?Foxit Reader 3.1 for Windows
Last Updated: 2009-09-03
Version: 3.1.1.0901
[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 04-09-2009 13:07 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je een apart topic kan aanmaken - in Geachte Redactie uiteraard - dan krijgt de auteur het vanzelf onder ogen. In dit topic wordt niet teruggelezen
Ok, done
Oscar Wilde
nieuws: Ubuntu biedt ondersteuning via Premium Service Engineer aan
1 van die 2 kan weg lijkt meOok wil Canonical twee maal per jaar de kwaliteit van zijn dienstverlening evalueren, en jaarlijks een bezoek brengen aan elk van de deelnemernde bedrijven brengen.
In Preview GTA: Chinatown Wars voor PlayStation Portable:
Op de tweede pagina van Preview GTA: Chinatown Wars voor PlayStation Portable:De nieuwe versie wordt gemaakt door Rockstar Leeds, dat ook de oorspronkelijke DS-versie op zijn naam heeft staan.
Het verhaal hele verhaal van de DS-versie is integraal overgenomen en ook alle missies zijn hetzelfde.
nieuws: Digital Everywhere staakt productie van Fire- en FloppyDTV
Alphacrypt is de naam van een module die met Irdeto overweg kan en speciaal is aangepast om op het netwerk van Ziggo te werken aangezien Ziggo met Irdeto heeft lopen goochelen. "Alphacrypt" is afaik ook een versleutelmethode, maar ik geloof dat niemand die ook daadwerkelijk gebruikt.
CI-slot, of gewoon voluit, common interface slot. De module (CI-module of bekender als CAM, iig geen "CLI", dat is een command line interface) moest je er alsnog los bijkopen en zelf in het common interface slot schuiven.op de insteekkaart bevestigde cli-module
Irdeto-versleuteling. Irdeto 2 om precies te zijn, maar je kan naar diverse versies van Irdeto refereren als "Irdeto".Deze kabelaar maakt gebruikt van Alphacrypt-versleuteling.
Alphacrypt is de naam van een module die met Irdeto overweg kan en speciaal is aangepast om op het netwerk van Ziggo te werken aangezien Ziggo met Irdeto heeft lopen goochelen. "Alphacrypt" is afaik ook een versleutelmethode, maar ik geloof dat niemand die ook daadwerkelijk gebruikt.
[ Voor 49% gewijzigd door Mentalist op 04-09-2009 20:24 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
nieuws: Sixaxis zorgt voor 'opschudding' in Ninja Gaiden: Sigma 2
Moet zijn Ryu Hayabusa, zie Wikipedia: Ryu Hayabusa.Spelers kunnen kiezen welke van het duo aan de zijde van hoofdrolspeler Ryu Hyabusa strijdt in de coop-spelvorm.
Alle hierboven vermelde foutjes zijn gecorrigeerd.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
meuk: Paint.NET 3.5 alpha build 3533Paint.NET heeft heeft minimaal versie 3.5 SP1 van het .NET Framework nodig en werkt daardoor alleen op Windows XP of hoger
[ Dislect ]
check
In nieuws: Opensource-camera geeft ontwikkelaars vrij spel :
==>De gebruikte lenzen zijn van Canon en de behuizing werd zelfgemaakt door beide Stanford-heren.
Is "zelfmaken" wel een werkwoord? Ik dacht dat het alleen een bijvoeglijk nmw. wasDe gebruikte lenzen zijn van Canon en de behuizing werd door beide Stanford-heren zelf gemaakt.
Van Dale levert niets op, dus ik heb het maar aangepast.
nieuws: Samsung gaat ultraplatte hdtv's zonder speakers uitbrengen
Moet natuurlijk tv zijn.Het bedrijf zou met zijn speakerloze aanbod van hdtv's tegemoet willen komen aan consumenten die de tv op een eigen audiosysteem aan willen sluiten en geen behoefte hebben aan ingebouwde speakers in een tvt
Ik had hem zelf ook al gezien en net verbetert.
nieuws: Microsoft aangeklaagd om Windows Genuine Advantage
is-je te veelVolgens de klager is de rechtszaak is aangespannen om de consumenten te compenseren voor het 'misleidende en onwettige gedrag' van Microsoft.
Zelfde topic als hierboven:
"True nature" dient vertaald te worden met 'ware aard', niet 'ware natuur'"Microsoft heeft de ware natuur en functionaliteit van WGA tegenover de consumenten verzwegen
Done and done.
nieuws: Introductie Samsung NX-camerasysteem uitgesteld tot januari
NZ -> NX, aangezien het over de NX-serie van Samsung gaat, niet NZ, als die al bestaat.Een aan/uit-knop bij de 50-200mm-lens doet vermoeden dat Samsung voor de beeldstabilisatie van de NZ geen sensor-shift-technologie gebruikt. Ronde lijnen overheersen bij de camera.
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 06-09-2009 14:39 ]
Fixed en meteen en welgemeend bedankje aan Drobanir voor het verrichte reparatiewerk
meuk: Ubuntu 9.10 alpha 5
Alpha 4 is voorzien van Gnome 2.27.4 en Linux-kernel 2.6.31.
dit moet volgens mij alpha 5 zijn.
Grmbl, luie c/p'ersbl0m5t3r schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:13:
meuk: Ubuntu 9.10 alpha 5
nieuws: OPTA dwingt KPN af te zien van gratis internet voor scholen
In de derde alinea staat: De telecomproviders zegt inmiddels beroep
Naar mijn idee moet het telecomprovider (enkelvoud, dus zonder de s) zijn
In de derde alinea staat: De telecomproviders zegt inmiddels beroep
Naar mijn idee moet het telecomprovider (enkelvoud, dus zonder de s) zijn
[ Voor 19% gewijzigd door spacemouse op 07-09-2009 11:02 ]
nieuws: OPTA dwingt KPN af te zien van gratis internet voor scholen
Jaarlijks jaarlijks....bleef het toetsenbord hangen?Zo geeft de toezichthouder als voorbeeld dat KPN jaarlijks uit zijn communicatiebudget jaarlijks een financiële gift aan scholen kan bekostigen.
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
nieuws: Sites van Belgische banken ING en Dexia gehacked
spatie tussen 'Unu' en noemtEen Roemeense hacker die zichzelf 'Unu'noemt, heeft inmiddels al heel wat sites kunnen binnendringen met sql-injecties. Onder ander sites van het Britse parlement, Orange en Yahoo bleken kwetsbaar.
nieuws: Sites van Belgische banken ING en Dexia gehacked
In de vierde alinea: De laatste hack die Unu op zijn site meldtm,
Ik heb het vermoeden dat de laatste m in meldtm onterecht is.
In de vierde alinea: De laatste hack die Unu op zijn site meldtm,
Ik heb het vermoeden dat de laatste m in meldtm onterecht is.
[ Voor 27% gewijzigd door spacemouse op 07-09-2009 11:02 ]
Sites van Belgische banken ING en Dexia gehacked
"Onder ander sites van het Britse parlement" moet zijn "Onder andere sites van het Britse parlement"
"Onder ander sites van het Britse parlement" moet zijn "Onder andere sites van het Britse parlement"
nieuws: Philips voorziet nieuwe blu-ray-speler van Qdeo-beeldprocessor
wat != wasDe activering was goed merkbaar, vooral in schermgebieden met een meer egale kleur, zoals blauwe lucht. Wel wat was nog wat ruis zichtbaar in gebieden met meer contrastrijke overgangen.
Sites van Belgische banken ING en Dexia gehacked
De correcte Nederlandse schrijfwijze van "gehacked" is "gehackt".
De correcte Nederlandse schrijfwijze van "gehacked" is "gehackt".
http://tweakers.net/nieuws/62315/funcom-maakt-facties-the-secret-world-bekend.html
genoodschappen: is de correcte spelling niet genootschappen?...die in het spel aangeduid worden als 'geheime genoodschappen'.
[ Voor 0% gewijzigd door festinalente op 07-09-2009 14:49 . Reden: citaat bericht tussen quote tags ]
nieuws: Palm verspreidt WebOS 1.2 per ongeluk via recoverytool
Zo is het met mogelijk om de huidige locatie aan de hand van Google Services te bepalen in plaats van via gps.
Heeeej het was weekend hooor
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Goedkeuring wegdragen, niet verdragen.Googles pogingen om de resultaten die zijn Chinese zoekmachine oplevert te ontdoen van links naar pornosites, hebben de goedkeuring kunnen verdragen van de communistische machthebbers. In China is onzedelijke content bij wet verboden.
nieuws: Chinese overheid tevreden over Googles pornofilter
redactieblog: Tweakers maken Friese wateren onveilig
Er missen imo een paar tags: meet(ing) en MoaM en eventueel anderen.
nieuws: Brochure van Leica M9 uitgelekt
Laatste zin:
Laatste zin:
Zal "die" moeten zijn denk ik.Leica heeft zelf al aangekondigd dat het op 9/9/2009 nieuwe camera's aan gaat kondigen en zal op dit dag ook een live webcast verzorgen.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Ik weet niet of dit letterlijk is wat meneer heeft gezegd, maar het werkwoord sanctioneren betekent belonen in de positieve zin (waar een sanctie opleggen de bekende negatieve connotatie heeft). Hij zegt hier iets dat onlogisch is in de context. Wat doe je met quotes die van zichzelf brak zijn? Of is het niet netjes overgenomen van de bron?De aangesloten bedrijven staan garant voor heldere gedragsregels waar zij op worden gecontroleerd en gesanctioneerd
reviews: Achtergrond: P55 en de Lynnfield-cpu's
Zal wel Nvidia zijn... Nvidia in theorie chipsets voor de Lynnfield-cpu's mag produceren. De verwachting is dan ook dat Intel over een half jaar zijn eerste chipset voor socket LGA1156-cpu's zal introduceren.
In het artikel over de Asus Eee readers:
(nieuws: Asus komt met dualscreen- en budget-e-reader)
Ook:
(nieuws: Asus komt met dualscreen- en budget-e-reader)
Het apparaat krijgt een kleurenscherm, of het apparaat krijgt (twee) kleurenschermen.Ook krijgt het apparaat een kleurenschermen,
Ook:
Asus werkt aan een Eee-reader met een duo kleuren touchscreen.Asus werkt aan een Eee-reader met een duo-twee kleurentouchscreens
[ Voor 5% gewijzigd door Pixeltje op 08-09-2009 09:28 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Verwijderd
reviews: Achtergrond: P55 en de Lynnfield-cpu's
Wordt twee keer Quick Patch Interconnect genoemd, dit moet zijn: Quick Path Interconnect -> dus niet Patch
Wordt twee keer Quick Patch Interconnect genoemd, dit moet zijn: Quick Path Interconnect -> dus niet Patch
Weer helemaal bij
Onze tags zijn gerelateerd aan de techcontent, niet aan de stukjes die we af en toe zelf publiceren. Toegegeven, iets meer tags kan in sommige gevallen geen kwaad, maar een meeting-tag of MoaM-tag gaat er echt niet komenGJtje schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:52:
redactieblog: Tweakers maken Friese wateren onveilig
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.