Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Photoshop CS3 slaat geen bestanden meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk nu een jaar met Photoshop CS3 en heb nooit problemen ondervonden. Sinds enkele weken slaat hij echter geen afbeeldingen meer op. Als ik op opslaan klik, loopt hij vast en dien ik de app. via control+alt+del af te sluiten. Klik ik op opslaan als, zie je dat het scherm heel snel wordt geopend, maar daarna meteen verdwijnt. Dan is hij weer vastgelopen en dien ik Photoshop af te sluiten.

Ik heb Photoshop toen opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Ook op een andere pc geïnstalleerd, en daar doet 'ie het wel gewoon.

Op beide pc's heb ik Windows XP.

Iemand een idee?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Graphics
Alles wat te maken heeft met grafisch ontwerp.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Je wil weten hoe je een bepaald effect kunt toevoegen aan je 3DS-MAX render.
  • Je bent nieuwsgierig naar de mening van anderen over je gemaakte 3D-model of tekening.
GFX >> CSA

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Delusion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:16
Je zou hier kunnen kijken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! In deze thread staat de oplossing: de Adobe Flash player uninstallen. Blijkt een fout in een installatiebestand te zijn.