Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OUTLOOK 2007] Verzonden mail opslaan

Pagina: 1
Acties:

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 09:50
Weet iemand of het mogelijk is om alle mail die je gaat verzenden op te slaan als een .msg bestand in een bepaalde map. (dus automatisch opslaan en niet handmatig)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heb je ooit in de map "Verzonden Items" gekeken??

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad kan je die gewoon daarna slepen en klaar. Eens per dag/week/maand doen is amper werk.

Daarnaast: ja, dat kan. Bijvoorbeeld door te scripten (of d.m.v. http://office.microsoft.c...tlook/HA102232431043.aspx). Maar dat script zal je dan wel zelf moeten schrijven, al willen we vast meedenken als je vastloopt.

offtopic:
Het zal helpen als je wat meer info geeft in je topicstart over wat je al gedaan hebt. Een topicstart van anderhalve zin nodigt zegmaar niet uit tot reageren. Dan helpt men liever iemand anders die meer eigen inzet toont ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
en met een beetje zoekwerk vind je met google ook een aantal Tools die dit kunnen.. ;)

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 09:50
Dat slepen uit verzonden items dat kende ik uiteraard, alleen dat is voor de functionaliet waarom ik het wil gebruiken niet de oplossing. Ik wil dat een mailtje rechtstreeks in een bepaalde map komt en dat het dan opgepakt kan worden door een andere programma wat ik gebruik.
Ik ga een even googlen, heb je toevallig namen van tools die dit kunnen?

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
uhm,

ik dacht MessageSave van TechHIT
en MSGSave..

succes

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

alstublieft

Ik ga er althans vanuit dat je met 'map' een map binnen Outlook bedoeld.

Verwijderd

Zelf werk ik met MailToFile. Dat is een software pakket dat met Outlook werkt. Met dit pakket sla ik al mijn inkomende en uitgaande mail op in de directory van de desbetreffende klant. De eventuele bijlages kan ik apart opslaan. Je kunt het bestand gewoon weer openen, doorsturen, kopiëren, bewerken, enz. Met de meest uitgebreide versie kun je al je oude berichten opslaan als msg files in de juiste directory, of bestaande mails hernoemen. Het voordeel vind ik dat ik een lege inbox heb. Via FileOpen kan ik eenvoudig al mijn mails terugvinden en de eventuele bijlages. Bij ons bedrijf werken we met veel parttimers, en dan is dit pakket dus heel handig. Je hoeft nooit meer iemands Outlook te openen bij afwezigheid, omdat de andere gebruikers alle mail opgeslaan. Eventueel kun je aangeven of je de mail ook in je inbox wilt houden.
Pagina: 1